مردان به این زنان با این ویژگی هرگز خیانت نمی کنند!

چنین زنانی هرگز مورد خیانت مردان قرار نمی گیرند! بررسی کنید که آیا این ویژگی ها را دارید؟

مردان به این زنان با این ویژگی هرگز خیانت نمی کنند!

به گزارش زنهار، روانشناسان روابط بسیاری از زوج ها را مطالعه کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که مردان تقریباً هرگز به زنان با چنین ویژگی هایی خیانت نمی کنند!

بهترین و قوی ترین مردان اغلب خود را در کنار چنین زنانی می یابند. و آنها مطمئناً می دانند که آنها فوق العاده خوش شانس هستند. خیانت در روابط عملاً آفت زمان ماست. با این حال، اگر بیشتر زنان در مورد این ویژگی ها می دانستند، می توان از خیانت جلوگیری کرد. بخوانید، یاد بگیرید و در نظر بگیرید. اگر فکر می‌کنید که این ویژگی‌ها را ندارید، ترسناک نیست، زیرا در واقع، هر زنی جوانه‌های این ویژگی‌ها را دارد، مهم است که به سادگی آنها را توسعه دهید:

پر انرژی.

غیر قابل پیش بینی بودن

اعتماد به نفس و سرزندگی.

می داند چه می خواهد.

هوشمندانه.

صادقانه، حتی اگر سخت باشد.

جذاب

پر انرژی

این مهمترین چیز است که بدون انرژی، وجود کیفیت های بعدی اهمیت اساسی نخواهد داشت. این زن “زنده” است و با انرژی حیاتی خود اطرافیان خود را جذب می کند و نه لزوماً مردان.

با او احساسات متفاوتی وجود دارد، احساسات شدیدتر می شوند، احساسات زنده می شوند (از نفرت تا شور دیوانه)، او هیچ کس را بی تفاوت نمی گذارد. کلمات متفاوت به نظر می رسند، مهم است که او به آنها توجه کند، حتی ممکن است عطای فصاحت بیدار شود، یا می خواهید با عبارات ادعایی صحبت کنید تا علاقه شدید خود را به او نشان دهید.

در کنار چنین زنی، رویدادهای زندگی روشن تر، “حجم تر” و معنادار تر می شوند. انرژی او مانند آهنربا جذب می شود، شما فقط می خواهید با او باشید و لذت ببرید. بسیاری حتی با این توهم موافقت می کنند که فقط ارتباط برقرار کنند و این برای آنها کافی است. آنها با این موافقت می کنند تا به هم نزدیک شوند، زیرا بدون او زندگی چندان غنی نخواهد بود.

همه چیز در مورد او: یک نگاه، یک راه رفتن، یک کلمه، هر حرکتی باعث لرزش خفیف هوا می شود و اطرافیانشان سعی می کنند به این ویروس انرژی حیاتی آلوده شوند به این امید که هنوز از طریق قطرات هوا منتقل می شود.

غیر قابل پیش بینی بودن

شما هرگز نمی دانید از او چه انتظاری داشته باشید، شگفت انگیزترین چیز این است که خود چنین زنی همیشه نمی داند چه اتفاقی برای او افتاده است، که او خیلی تغییر کرده است. اما این رمز و راز و غیرقابل پیش بینی بودن شما را در حضور او از ترس و هیجان منجمد می کند. از این گذشته ، هیچ کس نمی داند که بعداً چه اتفاقی می افتد ، آیا این خوشحالی بزرگ خواهد بود یا عمیق ترین ناامیدی ، و شاید جذابیت لطیف ، یا به سادگی هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

اعتماد به نفس و سرزندگی

در اینجا یک خط بسیار واضح وجود دارد. اعتماد به نفس و سرزندگی زنی که مورد خیانت قرار نگرفته از انرژی او ناشی می شود. این نوعی دانش غیرقابل توضیح است که همه چیز درست می شود، محقق می شود و محقق می شود. او می تواند برای رسیدن به یک هدف تلاش زیادی کند، اما زمانی که واقعاً به آن اعتقاد داشته باشد! ایمان به مرد شما همان قدرت باورنکردنی را دارد و چنین افرادی خیانت نمی کنند.

می داند چه می خواهد

چنین زنی همیشه می تواند تقریباً بدون فکر کردن به آنچه اکنون می خواهد پاسخ دهد. او در هماهنگی با روح و جسم خود زندگی می کند. و حتی ممکن است دستورالعمل‌هایی برای استفاده از پیچیده‌ترین «قطعات» خود داشته باشد، زیرا او کسی است که می‌داند به چه چیزی نیاز دارد. قدر خود را می داند.

این زن مادی گرا نیست، خیلی هم اعتماد به نفس و خواستار نیست، او واقعا ارزش خود را می داند. و اغلب مردان ضعیف در اینجا شکست می‌خورند، از دستیابی به آن امتناع می‌کنند، چنین خواسته‌هایی را بیش از حد می‌دانند، و حتی سعی می‌کنند بررسی کنند: آیا او یک ملکه است؟

و او یک ملکه است! دقیقا. و این بدان معنا نیست که او قلعه ها و تمام ویژگی های زندگی سلطنتی را می طلبد، اما او نمی گوید که با “عزیزم در یک کلبه بهشت ​​است.” او می داند که چه استانداردهای زندگی و نگرش لازم است، و می داند که چگونه یک مرد را برای رسیدن به اهدافش الهام بخشد، در حالی که صمیمانه از کاری که انجام می دهد سپاسگزار است. فقط مهم است که راز او را کشف کنید. آنقدرها هم سخت نیست – به آنچه می گوید گوش دهید.

هوشمندانه

باهوش، عاقل، روشنفکر، درگیر خودسازی و توسعه روابط، علاقه مند – یک همکار شایسته عالی، او ثابت نمی ماند.

صادقانه، حتی اگر سخت باشد

برای اینکه واقعاً صادق باشید، به شجاعت زیادی نیاز دارید، اما، مردان عزیز، این یک هدیه بزرگ است – صداقت چنین زنی. این بیشتر از یک زندگی است.

صداقت او می تواند آنقدر صمیمانه باشد که فیلسوفان و نویسندگان می توانند به او حسادت کنند، و گاهی آنقدر بی رحمانه، اما آنقدر صادق است. شما می خواهید از این حقیقت فرار کنید، اما این حقیقت به درون قلب نفوذ می کند و به شما کمک می کند بمانید و بصیرت و سپس الهام را با خود به همراه می آورد. بگذارید به شما یادآوری کنم که این بخت مردان قوی است!

جذاب

او از نظر ظاهری، فکری، پرانرژی و جنسی زیباست. در اینجا انرژی حیاتی او در نوسان است و کسانی را که در نزدیکی هستند لمس می کند. ظاهر او ممکن است تحریک کننده نباشد، اما به نظر می رسد انرژی موجود در او بر هر منحنی بدن او تأکید می کند. میل به او آنقدر قوی است که گاهی حتی برای شایسته ترین مردان خانواده نیز نمی توان مقاومت کرد. اما او را نمی توان خرید، فقط خودش تصمیم می گیرد که چه کسی در کنار او باشد!

من اینجا چیزی در مورد عشق ننوشته ام. فقط می گویم احساساتی که این زن در مردان ایجاد می کند فراموش نمی شود. بنابراین، چنین زنانی را دوست داشته باشید و از آنها مراقبت کنید، همیشه برای او بجنگید. اگر او را دوست دارید، سعی کنید به او صدمه نزنید. او قادر خواهد بود شما را ببخشد، اما آیا شما به تمام منابعی که او به شما داده و می تواند به شما بدهد دسترسی خواهید داشت… مراقب او باشید – بالاخره او یک زن واقعی است!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار