دختر جوان و نامزدش در برابر اتهام قتل پدر و دختر خردسال

دختر جوان ادعا می‌کند او نامزدش در قتل پدر و خواهرش نقشی نداشتند.

دختر جوان و نامزدش در برابر اتهام قتل پدر و دختر خردسال

به گزارش زنهار، دختری که متهم است به اتفاق نامزدش، خواهر و پدر خود را کشته، بعد از نقض حکم تبرئه، برای بار دوم پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش اعتمادآنلاین، مرگ مرد 60 ساله و دختر 4 ساله‌اش از سوی خانواده او به ماموران گزارش شد.

همسر دوم این مرد به ماموران گفت جسد دختر و شوهرش را در واحد آپارتمانی که در اختیار دختر بزرگ شوهرش است، پیدا کرده است. با انتقال اجساد به پزشکی قانونی و آغاز تحقیقات، انگشت اتهام به سمت دختر بزرگ مقتول به نام بهار گرفته شد. این در حالی بود که بهار ادعا کرد او و نامزدش شهرام زمان حادثه در خانه نبودند.

نامادری بهار گفت: بهار و شهرام به خانه ما آمده بودند. بعد شوهرم بیرون رفت و کمی‌ بعد هم من اجساد آنها را پیدا کردم.

بهار در توضیح اینکه چرا جسد پدرش در خانه او بود، گفت: پدرم خانه‌اش را آپارتمانی کرده بود و به هر کدام از ما یک واحد داده بود. ما چهار خواهر و برادر از همسر اول پدرمان بودیم. بعد از فوت مادرمان، پدرمان با زنی دیگر ازدواج کرد و رعنا به دنیا آمد. روز حادثه شهرام نامزدم به خانه من آمده بود چون من مریض بودم. وقتی که داشتیم از خانه بیرون می‌آمدیم شهرام گفت می‌خواهد پیش پدرم برود و به او عرض ادب کند؛ اما نامادری‌ام گفت خانه نامرتب است. شهرام هم جلوی در پدرم را دید و بعد ما به سمت در خروجی رفتیم. جلوی در دو نفر از دوستان پدرم بودند. پدرم گفت در واحدی را که متعلق به من بود، باز بگذارم. او گفت ممکن است مهمان‌هایش را به خانه بیاورد و چون خانه خودش نامرتب است از من خواست در واحد را باز بگذارم. من هم همین کار را کردم و بعد من و شهرام از خانه بیرون رفتیم و دیگر خبر ندارم چه شده است.

هرچند بهار همه چیز را انکار کرد و نامزدش هم مدعی شد نقشی در قتل نداشته است؛ اما یافته‌های پلیس مدارک را علیه بهار و شهرام نشان می‌داد. جای  قطره‌های خون روی لباس بهار پیدا شد که او ادعا کرد ربطی به پدر و خواهرش ندارد. از طرفی بهار مدعی شد زمان قتل در خانه دوستش حضور داشت؛ اما دوستش این گفته را تایید نکرد.

همسایه‌ها هم گفتند زمان حادثه این دختر و نامزدش را در خیابان دیده‌اند که هراسان می‌رفتند. این یافته‌ها منجر به بازداشت شهرام شد. این مرد بار دیگر به ماموران گفت در قتل پدرزنش نقشی نداشت.

شهرام گفت: من و بهار در خیابان با هم آشنا شدیم و من کم‌کم به او علاقه‌مند و متوجه شدم بهار یکبار ازدواج کرده و طلاق گرفته است. من با او نامزدم کردم و 5 سال بود که نامزد بودیم. به خانه‌اش رفت و آمد می‌کردم و مشکلی با پدر بهار نداشتم و کاری نکرده‌ام.

وی گفت: در زمان خروج از خانه دیدم که دو مرد با پدر بهار صحبت می‌کنند. بعد هم از خانه بیرون رفتم و دیگر از چیزی خبر ندارم.

قتل رفیق چند سال قبل از قتل پدرزن

پلیس متوجه شد شهرام چند سال قبل به اتهام قتل دوستش بازداشت؛ اما به دلیل اینکه مدارک علیه او کامل نبوده آزاد شده است.

در نهایت با صدور کیفرخواست برای بهار و شهرام پرونده به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

مادر رعنا برای هر دو متهم درخواست قصاص کرد و مدعی شد آنها دختر و شوهرش را کشته‌اند؛ اما دیگر خواهران و برادران بهار اعلام کردند شکایتی ندارند.

وقتی نوبت به بهار رسید، ادعا کرد هیچ نقشی در قتل پدرش نداشته است. شهرام هم مدعی شد نه مدرکی علیه او هست و نه او نقشی در قتل داشته است.

در نهایت هیات قضات شعبه 10 وارد شور شدند و متهمان را از قتل عمدی تبرئه کردند؛ اما این رای مورد اعتراض قرار گرفت و مادر رعنا هر دو متهم را یکبار دیگر به قتل متهم کرد. دیوان عالی کشور این درخواست را قبول کرد و گفت تحقیقات درباره شهرام کافی نبوده و با توجه به اینکه او یکبار دیگر هم تجربه اتهام قتل را دارد باید بیشتر درباره او تحقیق شود. به این ترتیب حکم صادره نقض شد. حالا بعد از 7 سال یکبار دیگر بهار و شهرام پای میز محاکمه می‌روند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار