نکونام با این کار خودش را گول زد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عدم ارائه بازی‌های زیبا از سوی آبی‌پوشان، تصریح کرد: زیبایی فوتبال به این است که هواداران از آن لذت ببرند. این سبک بازی که مقابل نساجی از استقلال دیدیم برای تیمی نبود که مدعی قهرمانی است.

نکونام با این کار خودش را گول زد

به گزارش زنهار، رضا رجبی، درباره توقف استقلال مقابل نساجی در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: شاگردان نکونام علی رغم اینکه بازیکنان با کیفیتی هستند، اما نمایش خوبی مقابل نساجی نداشتند. همه هواداران به خوبی می‌دانند که استقلال در این بازی عملکرد خوبی نداشت. اگر این تیم با این تاکتیک به کار خودش ادامه بدهد همان بهتر که قهرمانی را واگذار کنیم.

وی ادامه داد: طی این فصل حواشی زیادی گریبان نکونام را گرفت و یکی از آنها مدیریت پیشین آبی‌پوشان بود. فارغ از این بحث‌ها نکونام در بعد فنی عملکرد خوبی نداشت و متأسفانه زمان کمی را برای طراحی تاکتیک تیمش گذاشت. به نظرم او خودش را با بردهای اقتصادی گول زد و نه تنها تیمش بازی‌های زیبایی به نمایش نگذاشت بلکه در آستانه از دست دادن قهرمانی هم قرار گرفته است. بازیکنان در دیدار با نساجی پراکنده بودند و برنامه‌ای برای گلزنی نداشتند. از اتفاقات موجود بسیار ناراحتم و امید دارم که در ۲ هفته پایانی معجزه‌ای صورت بگیرد.

*استقلال مقابل نساجی در قامت تیم قهرمان ظاهر نشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عدم ارائه بازی‌های زیبا از سوی آبی‌پوشان، تصریح کرد: زیبایی فوتبال به این است که هواداران از آن لذت ببرند. این سبک بازی که مقابل نساجی از استقلال دیدیم برای تیمی نبود که مدعی قهرمانی است. نساجی کارش را به خوبی انجام داد و یک تک امتیاز مهم را مقابل صدرنشین لیگ به دست آورد، اما استقلال باید تمام توانش را می‌گذاشت تا از این فرصت که سرنوشت قهرمانی در دستشان بود استفاده می‌کرد. متأسفانه بازی مقابل نساجی چنگی به دل نزد و شاگردان نکونام در قامت یک تیم قهرمان ظاهر نشدند. در آن سو سرخپوشان یک معجزه را ترتیب دادند و با شایستگی در صدر جدول قرار گرفتند.

*نکونام اسیر حواشی شد و نتوانست بازیکنانش را از حواشی دور کند

رجبی با بیان اینکه تنها موضوع مالی نمی‌تواند روحیه و انگیزه بازیکنان را بالا ببرد، عنوان کرد: تنها تغذیه از نظر مالی پاسخگوی انگیزه بازیکنان نیست بلکه باید مربی به طوری تیم را آماده کند که وقتی تیمش در شرایط بحرانی قرار می‌گیرد با یک نقشه دوم ورق را برگرداند. در بسیاری از رقابت‌های اروپایی دیده‌ایم که یک تیم با وجود اینکه ۲ گل دریافت کرده در دقایق پایانی تیجه را عوض می‌کند. اوسمار مربی با تجربه‌ای نبود، اما در یک بازی که باختش حتمی شده بود با تفکرات خوبش باعث شد نیمه دوم سرنوشت تیمش عوض شود. نکونام چه در دوران بازیگری و چه در دوران مربیگری با تجربه نشان داده، اما متأسفانه در این اواخر اسیر حواشی شد و نتوانست بازیکنانش را از این حواشی دور کند.

*بر کسی پوشیده نیست که پرسپولیس از داوری بیشترین سود را برده‌

وی در ارتباط با داوری مسابقات، متذکر شد: داوری‌ها به نظر من خوب بود، اما در بهترین حالت می‌توانست به سود استقلال هم باشد. اینکه سرخپوشان از داوری بیشترین سود را برده‌اند از کسی پوشیده نیست و مدارکش هم موجود است، اما نباید با این موضوعات خودمان را اسیر حواشی می‌کردیم و می‌گفتیم حالا که همه چیز به سود پرسپولیس است پس ما مظلومیم و دست از تلاش برداریم. از اتفاقی که صورت گرفت بسیار ناراحتم و به این دلخوش بودیم که در صدر جدول قرار گرفته‌ایم، اما اکنون که سرنوشت را به دست حریف دادیم باید تاوانش را هم بدهیم. متأسفانه استقلال همواره در لیگ تا مرز رستگاری پیش رفته، اما به ساده‌ترین شکل ممکن آن را از دست داده است.

*استقلال فقط با معجزه می‌تواند قهرمان شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه همچنان معجزه در فوتبال ادامه دارد، گفت: همانطور که مشاهده کردیم پرسپولیس در یک نیمه اختلاف ۳ گله را جبران کرد و با یک برد دراماتیک به صدر جدول رسید. تا پیش از آغاز نیمه دوم کمتر کسی فکرش را می‌کرد که این تیم از فرش به عرش برسد. بازی مقابل گل‌گهر برای استقلال سرنوشت‌ساز خواهد بود و امیدوارم با ارائه یک بازی زیبا هواداران را خوشحال کنند و حتی اگر قهرمان هم نشدند بگوییم تیممان عالی بود.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: گل‌گهر در جدول جایگاه خوبی دارد و قطعاً برای شاگردان نکونام خطرآفرین خواهد بود. معجزه در فوتبال همچنان وجود دارد، کسی چه می‌داند شاید پرسپولیس در ۲ بازی آینده به بن بست بخورد و استقلال دوباره به جایگاه واقعی خودش برگردد. همه این‌ مشکلات اول به بدشانسی و دوم به نداشتن تدابیر لازم برمی‌گردد. حضور هواداران بزرگترین کمک را به باشگاه خواهد کرد و امیدوارم آن‌ها مزد زحماتشان را بگیرند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار