یک واکنش تند به توئیت اخیر سخنگوی دولت

سخنگوی دولت به انتقادها از فرمان رئیس جمهور برای شناسایی پشت پرده گرانی‌ها واکنش نشان داد.

یک واکنش تند به توئیت اخیر سخنگوی دولت

به گزارش زنهار، علی بهادری جهرمی با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود با هشتک " #بانیان_وضع_موجود"، به اظهارات اخیر رئیس جمهور و واکنش هایی که درباره شناسایی پشت پرده گرانی‌ها صورت گرفته است، اشاره کرد و متن زیر را به نقل از آیت الله سید ابراهیم رئیسی منتشر کرد:

رئیس جمهور: کنترل«گرانی» ناشی از چند سال تورم‌های ۴۰درصدی و رشد اقتصادی نزدیک به صفر شدنی است،آنچنان که کاهشی شدن رشد تورم در ۸ماه گذشته،اصلاح ساختار بودجه و...انجام شد؛ با پشت‌پرده«گران‌فروشی»هم باید برخورد کنیم.

فراز اول را نخواندند،برای بخش دوم جوابیه نوشتند!

 

 

 

آقای سخنگو ، لطفا آدرس بدهید

 

به گزارش خبر آنلاین ، در متن سخنان رئیس جمهور که روز جهارشنبه از سوی خبرگزاری دولت و با تیتر «دستور رئیس‌جمهور به دستگاه‌های نظارتی: پشت پرده گرانی‌ها شناسایی شود » ( خبر ایرنا را در این لینک بخوانید) منتشر شد ، از جملات نقل شده از رئیس جمهور در توئیت بهادری جهرمی نشانی نیست .

جملات مورد استناد ایشان از رئیس جمهور ، گویا ، مربوط به خبر منتشر شده امروز (جمعه) از رئیسی است ، درحالی که انتقادها معطوف به سخنان روز چهارشنبه رئیس جمهور است .

بنابراین ، منطقی نیست ، انتقاد کنندگان را متهم کرد که «فراز اول را نخواندند،برای بخش دوم جوابیه نوشتند!» . هرچند ، موضع امروز ، رئیسی هم رافع انتقادها نیست .

اگر خلاف این است و رئیس جمهور جملات مورد استناد بهادری جهرمی را نه امروز ، بلکه طی چند روز گذشته ، بیان کرده اند و منتشر شده ، آقای سخنگو ، لطفا ،آدرس رسانه ناشر و تاریخ خبر را اعلام فرمایند تا دیگران هم بتوانند «فراز اول» را بخوانند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار