زنان متولد این ماه‌ها همسر مورد علاقه شما خواهند بود!

جدایی ها نباید بدبخت باشند. آنها نباید پر از دعوا و سیگنال های مختلط و عدم اطمینان باشند.

زنان متولد این ماه‌ها همسر مورد علاقه شما خواهند بود!

به گزارش زنهار، گاهی اوقات، زمانی که درد شروع به محو شدن می کند، افراد سابق شما می توانند نزدیک ترین دوستان شما شوند. همه چیز بستگی به این دارد که جدایی چگونه پیش می رود. به طور کلی، این ماه‌های تولد بهترین ماه‌های سابق شما خواهند بود، ماه‌هایی که نسبت به آنها بدخواهی نمی‌کنید، زیرا آنها با پختگی و مهربانی با جدایی کنار آمدند:

اسفند ماه

افرادی که در ماه اسفند متولد شده اند، زمان سختی را برای رها کردن دارند، بنابراین تمام تلاش خود را می کنند تا با شما ارتباط برقرار کنند. حتی اگر ممکن است دیگر با هم قرار نداشته باشید، آنها هر از گاهی به شما مراجعه می کنند و تولد شما را تبریک می گویند. حتی اگر دوستی برای شما دو نفر نباشد، آنها از دور بهترین چیز را برای شما می خواهند. آنها برای شما آرزوی ضرر نمی کنند و برای “برنده شدن” جدایی و حسادت شما نمی جنگند. آنها واقعاً امیدوار خواهند بود که جدایی به بهترین نحو انجام شود و هر دوی شما اکنون که راه های جداگانه خود را رفته اید، پیشرفت کنید. نه، آنها از لحظات خشم و تلخی و کینه در امان نیستند، اما در مجموع تا زمانی که در مقابل به آنها همان مهربانی را نشان دهند، با همسر سابق خود با مهربانی رفتار خواهند کرد. آنها هیچ علاقه ای به مبارزه با کثیف ندارند.

مرداد ماه

افرادی که در ماه مرداد متولد شده اند ممکن است برخی از چیزهایی را بگویند که پشیمان شوند در حالی که جدایی واقعاً در حال فروپاشی است، اما اگر بتوانید از آن لحظات داغ عبور کنید و یکدیگر را ببخشید، آنها یکی از دوستداران سابق شما خواهند بود. به هر حال، آنها کینه را حفظ نمی کنند. آنها برای مدت طولانی عصبانی نمی مانند. عصبانیت آنها ابتدا به شدت می سوزد و سپس فروکش می کند. این فرد سابقی است که حاضر است در مواقعی که مشکل دارید به شما کمک کند و در هر زمانی از شب به تماس های تلفنی شما پاسخ دهد، زیرا آنها همچنان به شما اهمیت می دهند، حتی اگر چند ماه است که صحبت نکرده باشید. شاید یک روز آنها حتی بتوانند با شما قرار ملاقات های دوگانه بروند زیرا آنها واقعاً می خواهند عشقی را که لایق آن هستید پیدا کنید. و آن‌ها می‌دانند که لایق عشق هم هستند – این با هم نبود و این اشکالی ندارد.

مهر ماه

متولدین مهرماه در سخنان خود مهربان، سخاوتمند و ملایم هستند. آنها قرار نیست اولین چیزی را که به ذهنشان می رسد در گرمای لحظه به زبان بیاورند. آنها از طریق آنچه که قرار است بگویند و اینکه چگونه بر شما تأثیر می گذارد فکر می کنند. از آنجایی که آنها کنترل تکانه بالایی دارند، در طول جدایی عمدا یا ناخواسته احساسات شما را جریحه دار نمی کنند. آنها احساس خود را به محترمانه ترین شکل ممکن بیان می کنند. آنها به هر سؤالی که برای کمک به بسته شدن دارید پاسخ خواهند داد، اما شما را مقصر نمی دانند. آنها اعتراف خواهند کرد که کجا اشتباه کرده اند و عذرخواهی خواهند کرد. آنها مطمئن خواهند شد که می دانید جدایی همه چیز بر دوش شما نبوده است. به هر حال برای دوام عشق دو نفر لازم است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار