گرد و خاک یحیی در پرسپولیس!/ پرونده آل کثیر بسته شد

به نظر می رسد یحیی گل محمدی در انتظار تعیین تکلیف وضعیت عیسی آل کثیر است.

گرد و خاک یحیی در پرسپولیس!/ پرونده آل کثیر بسته شد

به گزارش زنهار، در بحبوحه درخواست های پرتعداد هواداران پرسپولیس از یحیی گل محمدی برای انتخاب و گزینش یک مهاجم خارجی گلزن و معرفی این مهاجم به باشگاه، سرمربی سرخ ها در انتظار تعیین تکلیف نهایی وضعیت عیسی آل کثیر است.

آل کثیر که چندی قبل با جدایی از پرسپولیس راهی اصفهان شد و با سپاهان قرارداد امضا کرد، به واسطه مشکلاتی که این روزها بارها و بارها در مورد آن صحبت شده قادر به ثبت قرارداد با باشگاه سپاهان نیست.

اگرچه روز قبل در طرفداری با اشاره به قوانین نقل و انتقالاتی جدید فوتبال ایران برای اولین بار در رسانه ها خبر دادیم طبق بند 10 آیین نامه نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در فصل 1401 - 1402، باشگاه پرسپولیس منعی برای ثبت قرارداد با عیسی آل کثیر ندارد اما یحیی گل محمدی همچنان در انتظار تعیین تکلیف نهایی وضعیت این مهاجم از سوی کمیته انضباطی است.

از این رو اگر کمیته انضباطی رای به آزاد بودن عیسی بدهد، سرمربی پرسپولیس فارغ از تمام درخواست هایی که برای جذب یک مهاجم گلزن از او وجود دارد، باز هم به سراغ شاگرد قدیمی اش رفته و همچنان به آل کثیر اعتماد خواهد کرد.

حال باید دید آل کثیر تمایلی به حضور در پرسپولیس و ثبت قرارداد زیر 15 میلیاردی با این باشگاه خواهد داشت یا باز هم با انتخابی دیگر، اهالی فوتبال را غافلگیر خواهد کرد.

گفتنی است گل محمدی زمان زیادی از نقل و انتقالات را به امید جذب شهریار مغانلو از دست داد و باید دید در روزهایی که پی در پی مهاجم خارجی به باشگاه لینک می شود، او باز هم فرصت ها را به امید جذب عیسی از دست می دهد یا برای خود و این بازیکن زمان مشخصی را تعیین کرده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار