حمایت حداکثری پیشکسوتان پرسپولیس از سرمربی مستعفی پرسپولیس

شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از وزارت ورزش و مدیریت باشگاه خواست به خواسته‌های منطقی کادر فنی و بازیکنان رسیدگی شود.

حمایت حداکثری پیشکسوتان پرسپولیس از سرمربی مستعفی پرسپولیس

به گزارش زنهار، در بیانیه شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس آمده است؛

پرسپولیس فقط یک تیم فوتبال یا یک باشگاه ورزشی نیست، پرسپولیس یک مکتب است و در این مکتب تمام آنها که با افتخار روزی پیراهن سرخ را پوشیدند خود را تا ابد مدیون و ممنون هواداران فهیم پرسپولیس می دانند و شادی و رضایت این هواداران که در عمل و نه شعار صاحبان اصلی پرسپولیس هستند را به منافع فردی ترجیح می‌دهند.

متاسفانه امروز به واسطه برخی سهل انگاری ها که از گذشته نیز وجود داشته هواداران فهیم پرسپولیس از شرایط فعلی تیم محبوب خود راضی نیستند و دوشادوش کادرفنی و بازیکنان تیم رسیدگی فوری مشکلات مجموعه سرخ را از مسئولان و دست اندرکاران طلب می کنند. پیشکسوتان پرسپولیس نیز که همیشه همراه هواداران بودند، از وزارت ورزش و مدیریت باشگاه توقع دارند صدای هواداران را بشنوند و خواسته های منطقی کادر فنی و بازیکنان را برآورده سازند تا حرکت پرسپولیس به سوی قله های افتخار و حفظ اقتدار این تیم در فوتبال ایران مختل نشود. صد البته از هواداران فهیم پرسپولیس نیز تقاضا می شود از واکنش های هیجانی پرهیز کنند و مهمتر از همه نام افرادی که پیش از این در کسوت مدیریت پرسپولیس به این باشگاه ضربه زدند و آثار ناکارآمدی آنها همچنان ملاحظه می شود را کنار نام بزرگانی چون دکتر محمد دادکان قرار ندهند. پرسپولیس بزرگ نیاز به فکر بزرگ و صد البته اتحاد بزرگ دارد. باشد که همه کنار هم به این تیم بزرگ خدمت کنیم.

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار