اعتراف یک رسانه اصول‌گرا؛ علت اعتراضات شبکه‌های اجتماعی نیست

مردم اینستاگرام را به این دلیل انتخاب کرده‌اند که برندهای داخلی ایران دیر به میدان آمده‌اند و مردم به فعالیت در اینستاگرام و واتساپ عادت و سرمایه‌گذاری کرده‌اند، جایگزین داخلی معتبر و برابر به‌لحاظ فنی را نمی‌یابند، اعتماد به برندهای موجود داخلی ندارند و افراد حقیقی و حقوقی بین‌المللی در اپ‌های داخلی نیستند و به آن‌ها نخواهند پیوست.

اعتراف یک رسانه اصول‌گرا؛ علت اعتراضات شبکه‌های اجتماعی نیست

به گزارش زنهار، مردم اینستاگرام را به این دلیل انتخاب کرده‌اند که برندهای داخلی ایران دیر به میدان آمده‌اند و مردم به فعالیت در اینستاگرام و واتساپ عادت و سرمایه‌گذاری کرده‌اند، جایگزین داخلی معتبر و برابر به‌لحاظ فنی را نمی‌یابند، اعتماد به برندهای موجود داخلی ندارند و افراد حقیقی و حقوقی بین‌المللی در اپ‌های داخلی نیستند و به آن‌ها نخواهند پیوست. 

فیلتر دائمی شبکه‌های اجتماعی خارجی که حدود ۵۰ میلیون کاربر و میلیون‌ها نفر از آن ارتباط ارتزاق می‌کنند در حرف کار سختی ‌نیست، اما بدانیم که اولا ارتباط و تکنولوژی‌های ارتباطی را نمی‌توان فیلتر کرد، ثانیا اگر هدف مدیریت نسل Z است، فیلترشکن‌های آنها همیشه روشن است. علل همه اغتشاشات هم شبکه‌های اجتماعی نیستند./ خبرآنلاین

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار