خط و نشان کنعانی‌زادگان برای گرت بیل

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم الاهلی قطر و تیم ملی کشورمان می‌گوید: خیلی دوست دارم همین جا و در ورزشگاه احمد بن‌علی در دقیقه ۹۲ به ولز گل بزنم اما واقعا این تیم، تیم خوبی است.

خط و نشان کنعانی‌زادگان برای گرت بیل

به گزارش زنهار به نقل از خبر ورزشی ؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان با گلی که در دقیقه ۹۲ و از روی نقطه پنالتی به الریان زد تیمش را تا رده سوم لیگ ستارگان قطر بالا کشید. مدافع ملی پوش و ایرانی الاهلی قطر در دقیقه ۹۲ از روی نقطه پنالتی گل برتری الاهلی را به ثمر رساند تا ۳ امتیاز شیرین خارج از خانه به‌دست آید.

 

کنعانی زادگان ۹۰ دقیقه در ترکیب بازی کرد. این گل از دو نظر برای مدافع ملی پوش کشورمان مهم بود؛ اول آن که دومین گل این فصل محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۹۲ بود! او پیش از این در دیدار حساس هفته دوم الاهلی با الدحیل نیز در وقت‌های اضافه بازی با گلزنی از روی نقطه پنالتی تیمش را از باخت نجات داده و شادی معروفش را نیز انجام داد.

 

حالا او به یک متخصص در گلزنی دروقت‌های اضافی در لیگ ستارگان قطر تبدیل شده است. از طرف دیگر کنعانی زادگان موفق شد در ورزشگاهی گل بزند که به عنوان محل بازی ایران و ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب شده است. ورزشگاه احمد بن‌علی (ورزشگاه اختصاصی تیم الریان) میزبان دومین دیدار ایران در این رقابت‌ها مقابل ولز است. سوت این دیدار چهارم آذرماه، در ورزشگاه احمد بن‌علی الریان به صدا در خواهد آمد. ورزشگاه احمدبن‌علی در محل یک ورزشگاه قدیمی‌به همین نام در شهر الریان ساخته شده و ۸۰ درصد مصالح آن از بازیافت ورزشگاه قبلی تأمین شده است. این ورزشگاه در الریان قطر قرار دارد و فاصله آن از مرکز شهر دوحه ۲۲ کیلومتر است. این ورزشگاه ۴۰ هزار تماشاگر را در خود جای می‌دهد و با ۲۰ هزار صندلی پس از جام جهانی میزبان مسابقات باشگاه الریان خواهد بود. استادیوم الریان در کنار بازی ایران و ولز، چهار بازی از بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را میزبانی می‌کند. علاوه بر این پنج بازی، این ورزشگاه میزبان یکی از بازی‌های مرحله یک‌شانزدهم خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار