دعوای مریم مومن با بازیگر مرد به فحش و توهین کشید/ فیلم

مریم مومن از بازیگرای محبوب سینماست که اخیرا در سریال جادوگر بازی میکنه. او برخلاف همیشه یه پست با استایل ساده و دخترونه تو پیجش منتشر کرد.

دعوای مریم مومن با بازیگر مرد به فحش و توهین کشید/ فیلم

به گزارش زنهار،  مریم مومن از بازیگران محبوب و پرکار این روزهای سینما و تلویزیونه که مدتی هست با سریال "جادوگر" مهمون خونه های مردم شده. مریم مومن اولین بار با سریال جذاب و پرمخاطب "بانوی عمارت" تونست تو دل خیلی از مردم جا باز کنه و بعد از درخشش در نقشی که داشت مسیر موفقیتش در فضای سینما هم بسیار هموار شد. مریم مومن از زمانی که محبوبیت زیادی به دست آورد، زده تو کار مدلینگ و هر روز با شمایل جدیدی تو فضای مجازی ظاهر میشه.

مریم خانوم اما این بار با یه ظاهر ساده پست گذاشته و حسابی کاربرا رو شوکه کرد. چونکه مریم مومن هر وقت پست میذاره همیشه  یه ظاهر عجیب غریب با ژستای خفن داره. خانوم خانوما مثل اینکه به خودش اومده و ایندفعه سعی کرده در دخترانه ترین حالت خودش باشه و اصلا با میکاپ یا فرم خاصی عکس نگرفته. اما نکته ای که درباره این بازیگر خیلی عجیبه سن کم و چهره خیلی جا افتادشه که از دید خیلی از کاربرا واقعا حیرت انگیزه! البته این روزا مریم خانوم داره تمام تلاشش رو میکنه تا سنش رو همونطور که هست نشون بده و خیلی تو کف میکاپای جورواجور نیست.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار