عکس/ شباهت عجیب خانم بازیگر به جوانی‌های بی‌بی متهم گریخت!

شهربانو موسوی با آشا محرابی شباهت داشت.

 عکس/ شباهت عجیب خانم بازیگر به جوانی‌های بی‌بی متهم گریخت!

به گزارش زنهار، عکس جالبی از جوانی شهربانو موسوی که در سریال به یاد ماندنی متهم گریخت نقش بی‌بی را بازی می‌کند، منتشر شده است.

DWEDW

آشنایی با «شهربانو موسوی»

آی فیلم: «سیده شهربانو موسوی» زاده ۱۰ میزان (مهر) ۱۳۳۹ هجری خورشیدی، در فارس، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات می‌باشد و فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ با حضور در تیاتر آغاز کرد و سپس موفق شد بعد از تست، وارد صدا و سیمای شیراز شده و به عنوان صداپیشه کودکان در رادیو مصروف گردید.

در سال ۸۲ توانست بعد از تست نقش کوتاهی را در سریال «وارث» بازی کند، سپس در ۱۳۸۳ با فلم «خوابگاه دختران» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» وارد عرصه بازیگری سینما شد.

نقطه عطف

خانم موسوی در سال ۸۳ در سریال «جایزه بزرگ» به کارگردانی «مهران مدیری» که هم اکنون از شبکه آی فیلم۲ در حال نشر است، به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۸۴ با حضور در سریال «متهم گریخت» به کارگردانی «رضا عطاران» به اوج شهرت رسید، وی با ایفای نقش «بی بی» در این سریال به محبوبیت بسیاری دست پیدا کرد.

شهربانو موسوی شخصیت «بی بی» را در سریال «متهم گریخت» چین توصیف کرده است: بی‌بی زن مهربانی است. برای این که این مساله در او دیده شود و از خشوهای (مادرشوهر) معمولی فاصله بگیرد و نقش یکنواخت نشود، در کنار غرغرهای بی‌بی یک خنده‌هایی هم به او دادم تا کمی دل زنده جلوه کند و عبوس نباشد.

    دیدگاه شما