غایب بزرگ استقلال مقابل سپاهان

وریا غفوری در تمرین امروز تیمش نیز شرکت نکرد تا بدین صورت غیبت او برابر سپاهان تقریبا قطعی شود.

غایب بزرگ استقلال مقابل سپاهان

به گزارش زنهار، تقریبا می توان گفت که استقلال باید در دیدار برابر سپاهان نیز بدون کاپیتان خود به میدان برود. مصدومیت بدموقع در جدال آبادان باعث شده است تا وریا غفوری پس از دیدارهای مقابل پرسپولیس و پیکان، حالا در آستانه از دست دادن نبرد فوق العاده حساس مقابل سپاهان قرار بگیرد.

او که در دیدار برابر صنعت نفت دچار مصدومیت شد، فکرش را هم نمی کرد که میزان دوری او از میادین تا این اندازه افزایش یابد. در شهرآورد بزرگ پایتخت غیبت غفوری به وضوح حس شد اما در دیدار برابر پیکان هم تیمی های او تا حدودی توانستن جای خالی کاپیتان تیمشان را پر کنند.

حالا و در فاصله 2 روز تا زمان برگزاری شهرآورد تهران، وریا غفوری هنوز نتوانسته است در تمرینات تیمش حضور پیدا کند. فردا آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از دیدار برابر سپاهان برگزار می شود و حتی اگر غفوری به این جلسه تمرینی هم برسد، بسیار بعید به نظر می رسد که فرهاد مجیدی از ابتدا این بازیکن را در ترکیب تیمش قرار دهد.

به هر شکل استقلال نبرد حساسی مقابل زردپوشان اصفهانی در پیش دارد و حضور غفوری می توانست تبدیل به یک وزنه سنگین روحی در جمع آبی ها شده و کادرفنی نیز روی توانایی های این بازیکن حساب باز کند. اما اکنون غیبت وریا باعث شده تا اصفهانی ها نیز با خیال آسوده تری وارد زمین شده و مجیدی باید برنامه هایش از سمت راست را براساس توانایی های سایر بازیکنان بچیند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار