صحبت‌های احساسی و جالب خرید جدید بارسلونا در رختکن

ملی پوشان کم کم به تمرینات بارسلونا برمی گردند تا کار را زیر نظر ژاوی هرناندز پیگیری کنند و آماده بازی آینده در لالیگا مقابل اسپانیول شوند.

صحبت‌های احساسی و جالب خرید جدید بارسلونا در رختکن

به گزارش زنهار، دنی آلوز نیز روز گذشته اولین تمرین خود را با بارسلونا داشت. مدافع راست برزیلی یک سخنرانی کوتاه در مقابل هم تیمی های جدیدش داشت و گفت:"باعث افتخار است که پس از مدت زیادی دوباره در این جا هستم. بازگشت به این جا باعث افتخار من است و خیلی خوشحالم. می توانم که دوباره در کنار شما باشم. از شما یاد می گیرم چرا که در حال حاضر در دنیایی جدید هستیم. اما در مورد مسیری که طی کردم باید بگویم: فهمیدم که این باشگاه و این پیراهن چه مفهومی دارد. در خارج از این جا زندگی کردم و فهمیدم که بارسلونا بهترین مکان برای زندگی کردن و دست زدن به کارهای بزرگ است. شما که در این جا هستید باید قدرش را بدانید چرا که جای بهتری از این جا وجود ندارد. تاکید می کنم که حضور در این جا با شما باعث افتخار است. می توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم چرا که این باشگاه برای چنین چیزها و کارهای بزرگی ساخته شده است."

البته آلوز تا زمستان آینده نمی تواند در بارسلونا بازی کند اما در هر صورت رویارویی او با دوست قدیمی اش ژاوی برایش خیلی خاص است چرا که زمانی هر دو در ترکیب بارسلونا کنار هم بازی می کردند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار