شبیخون پرسپولیس و سپاهان به مدعیان

تیم‌های لیگ برتری در نقل و انتقالات تقویت می‌شوند.

شبیخون پرسپولیس و سپاهان به مدعیان

به گزارش زنهار؛ با مروری به نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری لیگ برتر آینده در پاره‌ای موارد می‌توان دریافت که برخی باشگاه‌های لیگ برتری با جذب ستاره‌های رقبا سعی در تضعیف آنها داشته‌اند.

تیم فوتبال تراکتور یکی از مدعیان فصل آینده لیگ برتر به شمار می‌رود که تنها با جذب ۶ بازیکن پرسپولیسی علاوه بر تضعیف کردن پرسپولیس، مانع از بازگشت برخی از ستاره‌های سابق پرسپولیس به این تیم از جمله شجاع خلیل‌زاده شد.

از سوی دیگر باشگاه سپاهان با جذب عیسی آل‌کثیر و به خدمتگیری این مهاجم - که زننده گل پرسپولیس در دربی برگشت هم بود - تا حد زیادی به خط حمله قهرمان فصل گذشته لیگ برتر آسیب زد تا ضمن تقویت خط تهاجمی خودش یکی از رقبای اصلی در فصل آینده را نیز از این نظر تضعیف کرده باشد.

در این بین نگاهی به نقل و انتقالات باشگاه استقلال و جدایی نفراتی همچون عارف غلامی، رافائل سیلوا، محمد محبی و احتمالاً مهدی قایدی این تیم نه تنها بازیکنی از باشگاه‌های رقیب جذب نکرده است بلکه خودش هم تضعیف شد! این در حالی است که پرسپولیس با به خدمتگیری مسعود ریگی از سپاهان به نوعی یکی از مهره‌های اصلی و مهم در خط میانی تیم سپاهان را از این تیم گرفت تا در همین راستا قدم برداشته باشد.

با نگاهی به صفحات هواداری استقلالی به وضوح می‌توان دریافت دلیل اصلی دلخوری طرفداران این تیم از اوضاع نقل و انتقالاتی باشگاه محبوبشان چیست!

یادآور می‌شود؛ تیم استقلال تا اینجا تنها مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را جذب کرده و گفته می‌شود فعلاً به دلیل بی‌پولی امکان جذب بازیکنان دیگر برای این تیم وجود ندارد.

ناگفته نماند؛ طبق اعلام سازمان لیگ قرار است مسابقات دور جدید لیگ برتر از تاریخ دوازدهم مرداد آغاز شود که فرصت زیادی از این نظر برای استقلال باقی نمانده است.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار