ستاره‌های پرسپولیس در فهرست سپاهان

سپاهان چند ستاره تأثیرگذار پرسپولیس را زیر نظر گرفته تا آنها را به اصفهان بیاورد.

ستاره‌های پرسپولیس در فهرست سپاهان

به گزارش زنهار؛ اگر اتفاق خاصی نیفتد باید یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی فوتبال امید و جوان اول باشگاه سپاهان را باید نخستین خرید تیم پرسپولیس نامید.

گل محمدی و پرسپولیسی‌ها خاطره بسیار خوبی از نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته و پاتک به تیم سپاهان در ذهن دارند. 

سروش رفیعی که قراردادش با سپاهان به اتمام رسیده بود، فصل گذشته اولین خرید پرسپولیس بود و به ویژه در هفته‌های آخر با تغییر سیستم یحیی گل محمدی توانست نقش بسیارتأثیرگذاری داشته باشد.

دانیال اسماعیلی فر نیز دومین سپاهانی بود که به پرسپولیس پیوست و توانست ۶ پاس گل در لیگ بیست و دوم به همبازیانش بدهد.

همچنین گولسیانی که او هم از سپاهان به عنوان سومین خرید به پرسپولیس پیوست و با ۶ گل زده نشان داد نه تنها در امور دفاعی بلکه در امر گلزنی نیز مهارت زیادی دارد. پنالتی زن اول پرسپولیس در فصل قبل یکی از ستون‌های پرسپولیس برای کسب عنوان بهترین خط دفاع لیگ برتر (با ۱۳ گل خورده) بود.

همین خریدهای موفق از سپاهان، یحیی گل محمدی و پرسپولیسی‌ها را برای خرید یاسین سلمانی (و شاید خریدهای بیشتر!) از تیم اصفهانی ترغیب کرده است.

در همین راستا خبردار شدیم باشگاه اصفهانی هم بیکار ننشسته است. سپاهان چند ستاره تأثیرگذار پرسپولیس را زیر نظر گرفته است تا آنها را به اصفهان بکشاند.

به هر حال جنگ نقل و انتقالاتی پرسپولیس و سپاهان آغاز شده و به نظر هم می‌رسد هر تیمی بتواند برنده آن شود، شانس بالاتری برای قهرمانی در پایان فصل خواهد داشت.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار