هالند روزنامه‌های انگلیس را تسخیر کرد

روزنامه‌های انگلیسی پس از درخشش ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، در بازی برابر لایپزیش به تمجید از این بازیکن روی آوردند.

هالند روزنامه‌های انگلیس را تسخیر کرد

به گزارش زنهار؛ روزنامه‌های انگلیسی پس از درخشش ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، در بازی برابر لایپزیش به تمجید از این بازیکن روی آوردند.

سیتی شب گذشته با نمایشی خیره‌کننده از هالند موفق شد با نتیجه 0-7 از سد لایپزیش عبور کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. 

این مهاجم نروژی ستاره اصلی تیمش در این بازی بود و توانست پنج بار دروازه حریف را باز کند تا نشان دهد که از استعداد و مهارت خاصی در چارچوب شناسی و گلزنی برخوردار است. 

او در بازی شب گذشته و تنها با هت تریکی که در نیمه اول داشت موفق شد به رکورد 30 گل زده در لیگ قهرمانان برساند و عنوان جوان‌ترین بازیکنی که به این تعداد گل زده در این رقابت‌ها رسیده را هم از آن خود کند. 

روزنامه‌های انگلیسی صفحه اصلی امروزشان را به این بازیکن و صعود سیتی به مرحله بعدی اختصاص دادند و از درخشش او برابر لایپزیش تمجید کردند. 

روزنامه دیلی استار با عکسی از هالند از تیتر «تالار افتخار» استفاده کرد تا به رکوردشکنی‌های متعدد او در این بازی اشاره کرده باشد. 

دیلی اکسپرس هم با انتشار عکسی از شادی پس از گل این بازیکن از تیتر « High Five» استفاده کرد تا با کنایه به پنج گل به ثمر رسیده توسط او در این بازی، از عملکرد این ستاره هم ابراز خوشحالی کرده باشد. 

روزنامه میرر نیز تیتری مشابه اکسپرس انتخاب کرد و در توضیح آن نوشت:« هالند باعث شده که گلزنی بسیار آسان به نظر برسد، او با درخشش در بازی شب گذشته و نمایشی باورنکردنی برای سیتی توانست وارد جمع بزرگان شود.»

تایمز با انتشار تصویری از این بازیکن روی صفحه اولش مدعی شد که او با زدن پنج گل رکوردهای بسیاری را از آن خود کرده و باعث شده که سیتی به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل شود.»

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار