نیمار-پی اس جی: یک درد بی انتها

نیمار بازهم مصدوم شد و ادامه فصل را از دست خواهد داد تا پی اس جی را در حساس‌ترین مقطع فصل تنها بگذارد. تیتر امروز اکیپ به همین قضیه اختصاص دارد.

نیمار-پی اس جی: یک درد بی انتها

به گزارش زنهار؛ نیمار بازهم مصدوم شد و ادامه فصل را از دست خواهد داد تا پی اس جی را در حساس‌ترین مقطع فصل تنها بگذارد. تیتر امروز اکیپ به همین قضیه اختصاص دارد.

روز گذشته نیمار و پی اس جی بدترین خبر ممکن را از پزشکان دریافت کردند. مصدومیت مچ پای ستاره برزیلی در بازی برابر لیل به قیمت از دست رفتن فصل برای او تمام خواهد شد و باید جراحی شود. نیمار که گمان می رفت پس از چند هفته فیزیوتراپی بتواند به میادین برگردد، حالا باید بازی های باقیمانده پی اس جی را از خانه تماشا کند. 

از زمانی که نیمار در سال 2013 به بارسا پیوست و بازی در سطح اول فوتبال دنیا را شروع کرد، او تاکنون 27 بار مصدوم شده و بیش از 105 بازی را به همین دلیل از دست داده است. مصدومیت مهمترین عاملی بوده که اجازه نداده نیمار همه توانایی‌هایش را نشان دهد. او فصل جاری قبل از جام جهانی نیز مصدوم شده بود و به زحمت توانست خود را به بازی ها برساند.

درست در حساسترین مقطع فصل نیمار مصدوم شده و این اتفاقی تازه برای او نیست. از زمان پیوستن نیمار به پی اس جی در سال 2017 او اغلب در آستانه بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به دلیل مصدومیت نتوانسته تیمش را همراهی کند و امسال نیز این داستان تکرار شد.

نشریه اکیپ تصویری از نیمار روی جلد شماره امروز خود کار کرده و تیتر زده است:«نیمار-پی اس جی؛ یک درد بی پایان.»

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار