هدف یوونتوس توسط آلگری مشخص شد

ماسیمیلیانو الگری تاکید کرد یوونتوس برای قهرمانی لیگ اروپا و کوپا ایتالیا قدم بر خواهد داشت.

هدف یوونتوس توسط آلگری مشخص شد

به گزارش زنهار؛ یوونتوس توانست در دیداری سخت و پر افت و خیز فیورنتینا را در آلیانز تورین شکست دهد. تک گل یوونتوس را آدریان رابیو روی پاس آنخل دی ماریا به ثمر رساند. ماسیمیلیانو الگری پس از بازی با رسانه ها صحبت کرد.

الگری به DAZN گفت:

در خط حمله خوب بودیم و با حضور ولاهوویچ، کیه زا و دی ماریا تحرک زیادی داشتیم. ابتدا کیه زا را در سمت چپ و دی ماریا را در سمت راست بازی دادیم. سپس وقتی امرابط دی ماریا را یارگیری کرد، کیه زا را به سمت راست فرستادم. شاید در بازی با نانت در لیگ اروپا هم از همین سه نفر در خط حمله استفاده کنیم اما باید تعادل را هم در تیم برقرار کنیم. تمام بازی های فصل یکسان نیستند. باید کمی خوش شانس باشم تا لحظات درست را تشخیص دهم.

شانس زدن گل دوم را داشتیم. بچه ها در لحظات آخر که نیازمند توجه بسیاری بود، خوب دفاع کردند. بازی خوبی بود و جنگ سختی در گرفت. از آن ها تشکر می کنم چون اصلا لحظات راحتی را سپری نمی کنیم. فقط یک امتیاز تا رتبه هفتم فاصله داریم که فکر می کنم با وضعیت فعلی نتیجه خوبی است. روح تیمی خوبی داریم. پنج شنبه باید بازی لیگ اروپا را برگزار کنیم و سپس به لیگ بر می گردیم.

متاسفانه نتوانستیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. قهرمانی در لیگ اروپا مثل کوپا ایتالیا برای ما یک هدف است. سپس در پایان فصل باید ببینیم در لیگ چه رتبه ای داریم. فعلا نمی توانیم به چیز دیگری فکر کنیم.

 پس از اعلام کسر امتیاز، واکنش خوبی برابر آتالانتا نشان دادیم. سپس مقابل مونتزا یک قدم رو به عقب داشتیم. کمی زمان برد تا با شرایط جدید وفق پیدا کنیم. حالا هدف ما پیش رفتن است و این مساله در ذهن ما هست که می توانستیم با 44 امتیاز در رتبه دوم جدول باشیم. در هر صورت تجربه ای بود که باعث پیشرفت ما می شود. 

مشاجره با هواداران؟ آن ها در بازی با مونتزا و شکست ما هم همراه ما بودند اما نباید یک یا چند بازیکن خاص هو شوند. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار