بازگشت مسی به بارسلونا

اینیستا در صحبت با TYC Sports در مورد مسی گفت: مسی گذشته و مسی حال حاضر متفاوت هستند. او شماره یک است.

بازگشت مسی به بارسلونا

به گزارش زنهار؛ اینیستا مدعی شد مسی می تواند به بارسلونا بازگردد و از او برای قهرمانی در جام جهانی با آرژانتین در قطر حمایت کرد. ستاره اسپانیایی طبق معمول به تمجید از فوق ستاره آرژانتینی پرداخت و آرژانتین را یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی جام جهانی دانست.

اینیستا در صحبت با TYC Sports در مورد مسی گفت: مسی گذشته و مسی حال حاضر متفاوت هستند. او شماره یک است. تنها کاری که او انجام می دهد رشد و بهبود خود است و  او تمام تلاشش را می‌کند تا هم تیمی‌هایش را بهتر کند. تیمی که مسی در آن حضور دارد، امتیاز بسیار مهمی برای کسب پیروزی‌ها و عناوین دارد. من هرگز کسی را ندیده‌ام که بتواند مثل او فوتبال بازی کند. بازگشت به بارسا هرگز آسان نیست، اما مسی به بارسلونا بازخواهد گشت. این احتمال بسیار زیاد است. آرژانتین قطعا یکی از مدعیان کسب قهرمانی جام جهانی است.

اینیستا در مورد تیم ملی آرژانتین گفت: آن ها تیم بزرگی از بازیکنان باتجربه و جوان دارند و در سطح بسیار خوبی قرار دارند. البته که تیمی که مسی در آن بازی می کند، یکی از تیم های دارای شانس قهرمانی در جام جهانی است. تیم های برزیل، اسپانیا و فرانسه هم شانس قهرمانی دارند. اگر لئو قهرمان جام جهانی شود، من به عنوان هم تیمی سابق او بسیار خوشحال خواهم شد.

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار