ژیرو: میلان فرصت داشت هفت یا هشت گل بزند

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، مدعی شد تیمش فرصت های زیادی را برابر دینامو زاگرب از دست داده است.

ژیرو: میلان فرصت داشت هفت یا هشت گل بزند

به گزارش زنهار؛ اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، مدعی شد تیمش فرصت های زیادی را برابر دینامو زاگرب از دست داده است.

در شبی که اولیویه ژیرو یک بار و از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد، میلان با نتیجه درخشان 0-4 در خانه دینامو زاگرب به برتری دست یافته و در رده دوم جدول قرار گرفت. اولیویه ژیرو در پایان این دیدار به تمجید از نمایش دروازه بان حریف پرداخته و تاکید کرد تیمش فرصت داشته در این دیدار با هفت یا هشت گل به پیروزی برسد.

اولیویه ژیرو گفت: "این یک پیروزی بزرگ است و ما برای این بازی خودمان را به خوبی آماده کرده بودیم. می خواستیم مسابقه را با میل شدید به برتری، پرسینگ خوب و حملات قوی شروع کنیم، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، اما از این نتیجه بسیار خوشحالم. وقتش رسیده بود که چنین عملکردی را ارائه داده و کیفیت خود را ثابت کنیم، ما همچنین اراده خود را برای صعود از مرحله گروهی را در این دیدار نشان دادیم.

دروازه بان حریف من را به خوبی می شناسد، من بازی های زیادی را مقابل او انجام دادم. لیواکوویچ عملکرد فوق العاده ای داشت و اگرچه ما 4-0 پیروز شدیم، اما اگر او درون دروازه نبود، می توانستیم هفت یا هشت گل به ثمر برسانیم. من تا انتها تلاش کردم تا گل دوم خودرم را بزنم، اما لیواکوویچ چند عکس العمل فوق العاده انجام داد.

من بابت گلزنی از روی نقطه پنالتی راضی هستم و برای تقویت اعتماد به نفسم به این گل نیاز داشتم. احساس خوبی دارم و برای کل تیم خوشحالم. این یک شب بسیار مهم برای ما بود و بازیکنان جوان واکنش خوبی به این دیدار دادند."

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار