مهدی‌پور و یک جین ستاره برای زوج‌سازی!

استقلال برای ارنج بازی پرسپولیس یک مشکل ویژه دارد؛ تعدد هافبک‌های پرانگیزه و آماده.

مهدی‌پور و یک جین ستاره برای زوج‌سازی!

به گزارش زنهار؛ بعد از اعلام ترکیب استقلال برای رویارویی با صنعت نفت آبادان مشخص شد که فرهاد مجیدی به آرایش خط میانی تیمش دست برده و بعد از آزمایش بازیکنانی چون آرش رضاوند، روزبه چشمی، سعید مهری و زیبر نیک‌نفس در نقش زوج مهدی مهدی‌پور در میانه‌ زمین، بار دیگر به سراغ آزمودن یک بازیکن جوان رفته و رضا آذری را در ترکیب اولیه جای داده است.

آذری در 45 دقیقه حضورش در زمین مسابقه، سرحال و آماده نشان داد و توانست هماهنگی بالایی از خود با مهدی مهدی‌پور به‌نمایش بگذارد؛ او در بین دو نیمه جای خود را به زبیر نیک‌نفس داد تا این هافبک باتجربه که در بیشتر دیدارهای لیگ بیست و یکم زوج مهدی‌پور بوده مقابل خط هافبک قدرتمند صنعت نفت، فرصت بازی پیدا کند و با تکیه بر تجربه‌ خود مانع از تهدید دروازه استقلال شود.

مجیدی در آستانه‌ شهرآورد پایتخت به رضا آذری میدان داد تا آمادگی این هافبک جوان را که در دربی رفت برای استقلال بازی کرده بود؛ بسنجند. با توجه به حضور سیلوا در خط دفاعی و بازگشت احتمالی محمد دانشگر تا زمان رویارویی با پرسپولیس، حالا فرهاد مجیدی برای چینش کمربند میانی تیمش با چالش جالبی و البته شیرینی مواجه شده است.

حضور بازیکنانی آماده‌ای از جمله روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، رضا آذری و سعید مهری باعث شده تا زوج میانه میدان استقلال برای مصاف با پرسپولیس چندان قابل حدس نباشد و باید دید از میان این 5 بازیکن، دو انتخاب نهایی فرهاد مجیدی کدامیک از آن‌ها خواهند بود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار