خوش‌آمدگویی هافبک ملوان به یزدانی تکذیب شد

هافبک ملوان نسبت به حواشی ایجاد شده درباره‌ی تصویر منتشر شده از خود در کنار سیاوش یزدانی واکنش نشان داد.

خوش‌آمدگویی هافبک ملوان به یزدانی تکذیب شد

به گزارش زنهار؛ در روزهای گذشته اخباری درباره‌ی آینده فوتبال یزدانی مطرح شده بود، این‌که کد یگان خدمتی او برای سپاه است و اگر بخواهد فوتبال خود را ادامه بدهد باید سرباز در تیم فجرسپاسی شیراز شود که بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این امکان را از یزدانی می‌گیرد و او باید برای اعزام به خدمت سربازی و حضور در پادگان خود را آماده کند.

در ساعات گذشته شنیده‌ها حاکی از این است که رایزنی‌های انجام شده، مشکل خدمت سربازی سیاوش یزدانی هم برطرف شده و با تغییر کد یگان خدمتی، او هم سرباز ارتش شده است تا بتواند در فاصله یک روز تا پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی او هم به عضویت تیم دسته اولی ملوان بندرانزلی در بیاید.

ساعتی پیش صادق بارانی هافبک ملوان که خود سرباز در این تیم است و در پیکان سابقه همبازی بودن با یزدانی را دارد، تصویری در کنار مدافع سرباز استقلال در فضای مجازی منتشر کرد و این تصویر باعث شد تا شایعاتی درباره‌ی قطعی شدن حضور یزدانی در ملوان و حتی حضور این بازیکن در تمرین تیم پرطرفدار انزلی مطرح شود.

jftvao3d

بارانی در گفتگویی کوتاه با "ورزش سه" توضیح داد: از صبح هزاران نفر با من تماس گرفتند، این تصویر برای خوش‌آمدگویی نبود و عکس‌مان قدیمی است؛ صرفاً خواستم به عنوان یک همبازی سابق از سیاوش حمایت کنم و در جریان این‌که او به ملوان می‌آید یا نه، نیستم و مدیران باشگاه باید در این زمینه توضیح بدهند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار