بازیگر زن با این تیپ مردانه به گشت ارشاد دهن کجی کرد!/ عکس

آزاده صمدی از بازیگرای محبوب و خیلی حاشیه سازیه که مدام با عکساش دل طرفداراش رو میبره. او به تازگی استایل خفن جدیدی رو کرد.

 بازیگر زن با این تیپ مردانه به گشت ارشاد دهن کجی کرد!/ عکس

به گزارش زنهار،  آزاده صمدی از بازیگران خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار تونست با بازی در سریال "راه بی پایان" در نقش غزل به قدری بدرخشه که محبوبیت و شهرت رو یک جا و یه شبه به دست بیاره. آزاده صمدی جزو بازیگرای پرحاشیه و در عین حال بی توجه به نظرات بقیه است. آزاده صمدی علاقه زیادی به مد و ترند داره و با استایلای جورواجور و بعضی اوقات نامیزونش میخواد برتری خودش رو نسبت به بقیه نشون بده.

آزاده خانوم به تازگی بازم عکسی از استایل گنگ بالای خودش منتشر کرد. خانوم خانوما تو این عکس با یه شومیز راه راه گشااااد که یه شلوار مام استایل زده تنگش ظاهر شد و اینقدی راحت و آزاد تیپ زده که انگار بازیگر یکِ هالیوود. آزاده صمدی با یه میکاپ جینگول و خیلی پریشون حال که ابروهای حسابی کلاس دارشو به رخ میکشه، کنار خانومی که معلوم نیس کیه عکس انداخته. ژست خفن و مردونه خانوم اینقد آدمو مات و مبهوت میکنه که انگاری دنبال خودنمایی های بیش از حد واسه جذب فالووره و چه راهی بهتر از تیپ زدنای خارجکی!

gfjshfg

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار