چهره‌ای زیبا و جذاب از آقای بازیگر که باورکردنی نیست +عکس

صویری از مهدی پاکدل در اینستاگرام با چهره ای بسیار عجیب و سیبیل در اینستاگرام منتشر شد.

چهره‌ای زیبا و جذاب از آقای بازیگر که باورکردنی نیست +عکس

به گزارش زنهار؛ عکسی بسیار جالب و دیدنی از مهدی پاکدل بازیگر مطرح و همسر اول بهنوش طباطبایی با چهره ای بسیار متفاوت و غیرقابل شناسایی به اشتراک گذاشته شد.

چهره عجیب مهدی پاکدل

مهدی پاکدل دلش را هنری باخت!

مهدی پاکدل تعریف و تمجیدهای خاصی را در رابطه با سریال محبوب کره ای ها به اشتراک گذاشت.

 

مهدی پاکدل بازیگر مطرح و همسر رعنا آزادی ور در اینستاگرامش تعریف خاصی را درباره فیلم بازی مرکب ساخت کشور کره منتشر کرد.

 

فصل اول این سریال خوش‌ساخت، پرمحتوا و نفس‌گیر است. این اثر به لحاظ مضمون و محتوای فیلم‌نامه، انتخاب بازیگران، کارگردانی، طراحی صحنه و لباس و جلوه‌های ویژه کاری قابل اعتنا و دیدنی است.

البته غیر از بخش ورود شخصیت‌های وی‌آی‌پی و بخش بازگشت پیرمرد شماره یک در قسمت پایانی که هر دو بسیار نچسب و به شدت آبکی است.

این سریال را نباید با پیش‌داوری، سرسری و محض سرگرمی‌ی صرف، به تماشا نشست.

به‌نظر من در ادامه سیر ساخت آثاری مثل” بیسکوئیت سبز”، “شرکت”، “مگر آن‌ها به اسب‌ها شلیک نمی‌کنند”، “آپلود”، “قلعه” و جدیدترین‌اش”وست ورلد” یا “سکّو” و بسیاری دیگر از این دست تولیدات، قابل تأمل و بررسی است.

البته با اغماز، نگاهِ جامع‌نگر، دراماتیک، انسانی و فلسفی حاکم بر کلیّت سریال را می‌شود گفت تلفیقی است از “ما” اثر “یوگنی زامپاتین”، “آرمانشهر” اثر “توماس مور”، “اتوپیا” ساخته‌ی “سهراب شهیدثالث”،” 1984″ نوشته‌ی “جرج ارول” و “روزگار قشنگ نو” اثر سترگِ “الدوکس هاکسلی” همراه با بدبینی‌های فلسفیِ “شوپنهاور” و خوش بینی‌های “روسو” نسبت به انسان.

انسان‌ها و شرایط زیست‌شان، تمناها، وسوسه‌ها و توقعات آن‌ها در این اثر به‌روز و به‌موقع است و ما را مدام درگیر خود کرده به اندیشه‌ای عمیق وامی‌دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار