چهره ترسناک «بازیگر خانم» بدون فیلتر در 63 سالگی +عکس

مدونا خواننده معروف 63 ساله به همراه پسر جوانش در رستوران از چهره جدید خود رونمایی کرد؛ مشخص است حسابی به پوست خود می رسد.

چهره ترسناک «بازیگر خانم» بدون فیلتر در 63 سالگی +عکس

به گزارش زنهار؛ چهره مدونا اصلا شبیه ۶۳ سالگی نیست و از این سن بسیار دور به نظر می‌آید. شنبه در حالی که برای صرف شام به هریس بار در میفر لندن می رفت، چهره بسیار کشیده و صافی داشت. پس از مدت کوتاهی در نیمه‌شب، پسرش روکو ریچی، ۲۱ ساله نیز به او پیوست.

در حالی که چهره مدونا جوان به نظر می رسید، دست های او کاملا طبیعی تر به چشم می‌آمد و صافی چهره او را تحمل نمی کرد.

این خواننده معروف که حالا در ششمین دهه زندگی خود است در حین گردش لباس‌هایی شیک به تن داشت. تاپ مشکی و شلوارکی هماهنگ پوشیده بود و کمرش با کمربند قرمز بسته شده بود. مدونا با یک کت مشکی بلند جلوی سرما را گرفته بود و یک جفت چکمه مشکی هم به پا کرده بود و صورتش را با یک عینک آفتابی مشکی بزرگ محافظت می کرد.

مدونا با موهای بلوند فوق‌العاده براقش آرایش ملایمی را به هم صورت بسیار صاف خود اضافه کرده بود. در همین حال، روکو که به خاطر تیپ وینتجش شناخته می‌شود، کت و شلوار خاکستری تیره با پیراهن سفید، کراوات تیره به تن داشت. پسر مدونا که از همسر سابق وی، گای ریچی است، در حالی دیده شد که به مادر مشهورش کمک میکرد.

در سال ۲۰۱۶، مدونا پس از گزارش دیلی میرور مبنی بر اینکه خواننده ۵۷ ساله در آن زمان برای از بین بردن چین و چروک و رگ های ناخوشایند از افراد حرفه ای کمک گرفته است، دستان بسیار صاف خود را به نمایش گذاشت.

این نشریه گزارش داد:

«این خواننده کهنه‌کار دوره‌های مزوتراپی ۲۵۰ پوندی را پشت سر گذاشته است. این درمان روسی شامل تزریق میکرو اسیدهای آمینه، ویتامین ها و اسید هیالورونیک برای تحریک تولید کلاژن پر کننده پوست است.»

مدونای 63 ساله به همراه پسر 21 ساله اش در رستوران

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار