علت طلاق جنجالی آقای سوپراستار از خواننده لس آنجلسی لو رفت

زندگی با زنی که بیشتر ساعات عمرش در کاباره ها و فیلم های نازل می گذراند عرصه زندگی با گوگوش را بر بهروز وثوقی هم تنگ کرد و باعث جدایی آنها شد.

علت طلاق جنجالی آقای سوپراستار  از خواننده لس آنجلسی لو رفت

به گزارش زنهار؛ فائقه آتشین بعد از یکسال ازدواج با بهروز وثوقی از او جدا شد و تنها دلیل این طلاق این بود که آقای بازیگر نامی قبل از انقلاب نمی توانست با زنی که بیشتر ساعتش را در شبانه روز در کاباره های می گذراند زندگی کند.

طلاق جنجالی خانم خواننده تیتر یک روزنامه شد

ازدواج دوم گوگوش یک ازدواج جنجالی در سال ۱۳۵۴ بود با هنر پیشه معروف بهروز وثوقی که در آن زمان زوج سینمای ایران نامیده شدند و در چند فیلم از قبیل همسفر و پنجره با هم هنرنمائی کردند .

ولی متأسفانه این ازدواج یکسال و اندی بعد به جدائی کشید ، گفتنی است که جدائی این دو بمانند ازدواجشان تیتر اول بسیاری از مجله ها و روزنامه های وقت را به خود اختصاص داد .

بهروز وثوقی هم گوگوش را نخواست زندگی با زنی که بیشتر ساعات عمرش در کاباره ها و فیلم های نازل می گذراند عرصه زندگی با گوگوش را بر بهروز وثوقی هم تنگ کرد تا مدت زمان زندگی این دو به عدد یک سال برسد و در سال ۵۵ بهروز وثوقی گوگوش را در کاباره های تهران به حال خود واگذارد.

البته زندگی با برخی خوانندگان لس آنجلسی در طول مدت کوتاه ۵۵ تا ۵۷ دائما بر سر زبان ها بود.

یکسال پس از جدائی اش از بهروز وثوقی ، روابط جنجالی عاشقانه اش با داریوش اقبالی ( خواننده) تیتر خبرها شد.

در سالهای ۵۵ تا ۵۶ روابط عاشقانه داریوش و گوگوش که به تازگی از بهروز وثوقی طلاق گرفته بود خبر ساز تمامی تیترهای خبری مجلات و مطبوعات آنروزها بود

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار