عکس خودمانی که برای خانم بازیگر دردسر شد +عکس

آرام جعفری مدتها قبل تصویری را با یک مرد خوشتیپ منتشر کرد که شایعاتی را درباره ازدواج او به وجود آورد.

عکس خودمانی که برای خانم بازیگر دردسر شد +عکس

به گزارش زنهار؛ آرام جعفری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در اینستاگرامش مدتها قبل عکسی دو نفره را با یک مرد به اشتراک گذاشت که شایعاتی را برای او به وجود آورد.

اما مدتی نگذشته بود که شایعه ازدواج او تکذیب شد.

عکس حاشیه ساز آرام جعفری

 

آرام جعفری معتقد است: اگر از رسانه‌های اجتماعی به شکلی درست استفاده شود، مشکلی نخواهند داشت.

 

این بازیگر درباره‌ی اینکه بیشتر از رسانه‌های سنتی استفاده می‌کند و یا رسانه‌های جدید؟ گفت: رسانه‌های جدید را ترجیح می‌دهم چرا که کار را بسیار راحت‌تر کرده است.

جعفری در ادامه درباره‌ی نوع استفاده‌اش از شبکه‌های اجتماعی گفت: بیشتر از این طریق با دوستانم ارتباط برقرار می‌کنم چراکه علاوه بر راحتی، بسیار مقرون به صرفه هست.

در برنامه «کافه سوال» که با حضور آرام جعفری (بازیگر) و دکتر حسینی (استاد مطالعات فرهنگی دانشگاه تهران) همراه بود، این پرسش که «آیا تا به حال فکر کرده‌اید در فضای نت اوضاع کشور ما چطور است؟» مطرح شد که دکتر حسینی برای پاسخ به آن مثالی را مطرح کرد.

وی گفت: در همین یک دقیقه گذشته ۵۷۰ سایت جدید خلق شد و ۲۰۴ میلیون ایمیل رد و بدل شد، دو میلیون جستجو در سایت گوگل جستجو شد.

در یک شبکه کلام کوتاه ۲۷۸ هزار کلام کوتاه ارسال شد، در وال مارک۱۷ هزارخرید و فروش اتفاق افتاد و یا در شبکه عکس ۳۶۰۰ عکس تولید شد و در یک شبکه تلفنی ۱۰۴ میلیون ارتباط تلفنی برقرار شد.

در همین یک دقیقه چقدر سرعت ارتباطات زیاد است و بخشی از این اتفاقات در شبکه‌های اجتماعی رخ می‌دهد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار