اعلام زمان و مکان خاکسپاری پیکر ابراهیم رئیسی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: پیش از اذان مغرب فردا پیکر پاک و مطهر حضرت آیت الله رئیسی در جوار مولا و مقتدی خودشان امام رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

اعلام زمان و مکان خاکسپاری پیکر ابراهیم رئیسی

به گزارش زنهار، محسن منصوری در گفت‌وگوی تلویزیونی با قدردانی از مردم برای حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت گفت: از ساعاتی دیگر برنامه‌ها را با حضور هیات‌های عالی رتبه خارجی در سطح روسای جمهور، نخست وزیران، روسای مجلس، وزرای خارجه و هیات‌های سیاسی کشور‌های مختلف در سالن اجلاس سران آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: حدود ۶۰ هیات عالی رتبه از کشور‌های مختلف اعلام آمادگی کردند و ان شاءالله میزبان آن‌ها هستیم. آن‌ها برای عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و مسئولان کشور حضور پیدا کرده و این برنامه از ساعت دیگر شروع می‌شود.

رئیس کمیته تشییع گفت: از ابتدای صبح فردا به استان خراسان جنوبی رفته و برنامه‌ها از ۷:۳۰ صبح آغاز شده و ۸ صبح پیکر تشییع می‌شود.

منصوری اضافه کرد: علت انتخابات خراسان جنوبی به خاطر تعلق خاطر آیت الله رئیسی به این استان است و اینکه ایشان نماینده خبرگان این حوزه بوده و توجه خاص به استان خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند به دلیل محرومیت‌ها در آن منطقه و مردم متدین و انقلابی داشتند.

وی ادامه داد: بعد از سفر بیرجند، پیش از ظهر به سمت مشهد مقدس حرکت کرده و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از میدان ۱۵ خرداد مشهد به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) مراسم استقبال از کاروان شهدا و شهید رئیسی آغاز می‌شود و به سمت حرم حرکت می‌کنیم. یکی دو برنامه هم از حرم مطهر امام رضا (ع) داریم.

منصوری گفت: ان شاءالله پیش از اذان مغرب فردا پیکر پاک و مطهر حضرت آیت الله رئیسی در جوار مولا و مقتدی خودشان امام رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: طبیعتا برنامه خاکسپاری شهدای دیگر در شهرستان‌ها و استان‌های متفاوت خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار