سردار نقدی:

تشریح جنایت‌های آمریکا نیازمند جهاد تبیین است

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: ماهیت و واقعیت جنایت‌های آمریکا در ایران و دیگر کشورها باید به تصویر کشیده شود که لازمه این کار جهاد تبیین است.

تشریح جنایت‌های آمریکا نیازمند جهاد تبیین است

به گزارش زنهار سردار محمدرضا نقدی امروز - ۲۰ شهریورماه - در اولین جلسه کشوری برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی مراسم بزرگداشت یوم‌الله سیزدهم آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با حضور نمایندگان نهادها و ارگان‌ها اظهار داشت: ام‌الفساد غرب، شیطان بزرگ، ابر جنایتکار تاریخ و خونخوار، از صفت‌هایی است که حضرت امام (ره) به رژیم مستکبر آمریکا دادند.

وی گفت: باید علت اختصاص این صفت‌ها تبیین و ماهیت و واقعیت‌های آمریکا به تصویر کشیده شود تا مردم این رژیم را به درستی و با همه جزئیات بشناسند و بدانند که این رژیم با ویتنام، افغانستان، کشورهای آمریکای لاتین، فلسطین، عراق، سوریه و یمن چه کرده است.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان کشوری اضافه کرد: مردم باید بدانند که حتی آمریکا در حق ملت ایران چه جنایت‌ها و ‌کشتارهایی انجام داده است. همانطور که رهبر انقلاب گفتند تمام جنایت‌هایی که شد، نتیجه این بود که آمریکا یک رژیم خونخوار را در ایران روی کار آورده بود. شکنجه‌گاه‌ها به راه انداخته بودند و کشتار می کردند.

سردار نقدی با بیان اینکه عامل اصلی همه جنایت‌های رژیم پهلوی، آمریکا بود، گفت: هرکجای دنیا پرونده جنایت بزرگی باز می‌شود، نقش آمریکا در آن دیده می‌شود و این مسائل باید برای مردم تبیین شود. 

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان کشوری اضافه کرد: اگر رهبر انقلاب می‌گویند به قله‌ها نزدیکیم ‌ما می‌گوییم آمریکا رو به افول است، این یک شعار و سخن تبلیغاتی نیست بلکه یک واقعیت قطعی همراه با عدد و رقم در ابعاد نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ‌است و تشریح آن نیازمند جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه امروز موج بیداری بزرگی در برابر آمریکا بلند شده است، افزود: این موج بیداری در منطقه به صورت مقاومت مسلحانه، در جنوب غرب آسیا در برابر رژیم صهیونیستی، در شرق به صورت مبارزات اقتصادی و در آفریقا به صورت قیام‌های مردمی است.

سردار نقدی تأکید کرد: تمامی این قیام‌ها و مبارزات از مقاومت و قیام مردم شریف و بزرگ ایران سرچشمه گرفته است که مسیرهای پیروزمندانه را پیش روی ملت‌های دنیا ترسیم کرده است.

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان با اشاره به مردمی بودن این حرکت، یادآور شد: البته این حرکت فقط منحصر به قشر خاص یا جامعه نخبگانی نبوده و نیست؛ بلکه همه مردم در برگزاری آن شریک و سهیم هستند.

وی با بیان اینکه امروز موج بیداری بزرگی در برابر آمریکا بلند شده است، افزود: این موج بیداری در منطقه به صورت مقاومت مسلحانه، در جنوب غرب آسیا در برابر رژیم صهیونیستی، در شرق به صورت مبارزات اقتصادی و در آفریقا به صورت قیام‌های مردمی است.

وی تصریح کرد: امسال هم باید همانند سال‌های قبل این ویژگی مردمی بودن نشان داده شود تا قوت قلبی برای همه آزادی خواهان دنیا باشد. همین ویژگی مردمی بودن مراسم سالیانه سیزدهم آبان ماه است که آمریکا را دچار مشکلات حاد فراوان و غیرقابل بازگشت کرده است.

رئیس سابق رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان کشوری نیز در این جلسه با بیان اینکه ۱۳ آبان از مناسبت های بسیار مهم انقلاب ما است، ادامه داد: این روز ۳ حادثه بزرگ شهادت دانش‌آموزان، تسخیر لانه جاسوسی و تبعید حضرت امام (ره) را در خود دارد. 

اصغر آب‌خضر افزود: تجربه چندین ساله ما را به این جمع‌بندی رساند که اگر دستگاه‌های مختلف با هم هماهنگ شوند و ظرفیت‌های خود را به میدان بیاورند، یک حماسه بزرگ را رقم خواهند زد. امسال هم یکی از سال‌های پر ماجرا با استکبار جهانی است. 

وی ادامه داد: باید همه ظرفیت ها را در کنار هم قرار دهیم تا امسال و در روز ۱۳ آبان یک تجمع میلیونی با شکوه در سراسر کشور داشته باشیم.

در این جلسه، تعدادی از نمایندگان نهادها و دستگاه‌ها پیشنهادات خود در زمینه برگزاری هرچه بهتر مراسم ۱۳ آبان را ارائه کردند و بنا شد در جلسات آتی، درباره شعار متناسب امسال تصمیم‌گیری شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار