گاف جدید و عجیب بایدن سوژه شد!

دیلی‌میل گزارش داد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که گاف‌های کلامی و رفتاری او چند سالی است که به سوژه محافل خبری بدل شده است، در تازه‌ترین گاف دو مشکل غیرمرتبط را به یکدیگر پیوند داد!

گاف جدید و عجیب بایدن سوژه شد!

به گزارش زنهار به نقل از مهر : بایدن که در رویدادی با محور بهداشت روان سخنرانی می‌کرد، گفت همانطور که می‌دانیم، «او به پایان سرطان کمک کرده است!»

وی که گیج و گنگ به نظر می‌رسید، در ادامه نیز گویی تازه با این مساله روبه‌رو شده بود که پزشکان «شکستگی دست» و «شکستگی/فروپاشی روانی» را به دو روش متفاوت درمان می‌کنند، گفت که «هیچ تمایزی بین این دو مشکل وجود ندارد!»

رئیس جمهور آمریکا که به نظر از مشکل روانی رنج می‌برد و در چندین موقعیت با یک موجود خیالی دست داده و صحبت کرده، در سخنرانی خود به روشنی گفت هدفش این است که برای آمریکایی‌ها ابزارهایی را فراهم کند تا از این طریق(بیمه درمانی)به باورهای منفی درباره بیماری روانی پایان دهد!

وی گفت: می‌دانید، من فرق بین شکستگی دست با شکستی/فروپاشی روانی را نمی‌دانم. موضوع سلامتی است و هیچ فرقی نمی‌کند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین مدعی شد که او طلایه‌دار راه تحقیقات جهت پایان دادن به سرطان بوده است. پسر بایدن در سال ۲۰۱۵ به‌دلیل ابتلا به سرطان مغز درگذشت.

وی افزود: می‌دانید، یکی از سوالاتی که همیشه از خودم می‌پرسم این است که آمریکایی‌ها چرا مدتی است ایمان خودشان را از دست داده‌اند که قادر به انجام کارهای بزرگ هستند؟ «با خودم گفتم جو، اگر بتوانی کاری انجام دهی، چه کاری خواهی کرد؟ و جواب دادم، سرطان را درمان می‌کنم!»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار