ویدیوی پربازدید و عجیب از سفر رئیسی به کنیا

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری پس از سفری فشرده به سه کشور آفریقایی که به دعوت رسمی رؤسای جمهور «کنیا، اوگاندا و زیمباوه» انجام شد، با استقبال محمد مخبر صبح امروز به تهران بازگشت.

 ویدیوی پربازدید و عجیب از سفر رئیسی به کنیا

به گزارش زنهار به نقل از برترین‌ها: ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری پس از سفری فشرده به سه کشور آفریقایی که به دعوت رسمی رؤسای جمهور «کنیا، اوگاندا و زیمباوه» انجام شد، با استقبال محمد مخبر صبح امروز به تهران بازگشت.

این نخستین سفر رئیس‌جمهور ایران به آفریقا پس از یازده سال بود. رئیس جمهور در این سفر علاوه بر دیدار و گفتگو با روسای جمهور سه کشور کنیا، اوگاندا و زیمباوه با برخی از تجار و فعالان اقتصادی و دانشگاهی نیز دیدار کرد. در این سفر همچنین به منظور ارتقای سطح روابط با کشورهای دوست و همسو در مجموع ۲۱ سند همکاری میان مقامات عالیرتبه ایران و همتایانشان در سه کشور کنیا، اوگاندا و زیمباوه به امضا رسید.

14020421000564_Test_PhotoN

اما این سفر خالی از حواشی نبود. علاوه بر انتقادات در فضای مجازی از این سفر که گسترده بود و البته با واکنش طرفداران رئیسی همراه بود، چند ویدئو درباره حواشی این سفر فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داد.

در سفر ابراهیم رئیسی به کنیا خبرنگار اعزامی، کنیا را "دروازه شرق آسیا" معرفی می‌کند. استقبال از رئیسی در این کشور آفریقایی نیز به دلایل خاصی مورد توجه کاربران قرار گرفته و برخی آن را صرفا تبلیغاتی خوانده‌اند.  

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار