وام 200 میلیونی فقط بدون وثیقه و فقط با حقوق و دستمزد

وام بازنشستگان یکی از مطالبات قشر بازنشستگان است. به صورت وام ضروری، وام خرید جهیزیه و موارد دیگر پرداخت می شود. شرایط ضامن و بازپرداخت وام مستمری بگیران متفاوت است. وام بازنشستگان وضعیت ثابتی نیست و تحت تاثیر شرایط و مولفه های مختلفی است. وام بازنشستگان همواره یکی از بحث برانگیزترین موضوعات در مجلس محسوب می شود.

وام 200 میلیونی فقط بدون وثیقه و فقط با حقوق و دستمزد

به گزارش زنهار؛ در این خبر به بررسی ثبت نام وام فوری 200 میلیونی بانک رفاه بدون وثیقه، شرایط وثیقه یا اقساط پرداخته ایم.

کارکنان تامین اجتماعی که فیش واریزی آنها مربوط به این مجموعه است، امکان درخواست تسهیلات “رفح کالا” این مجموعه را دارند.

این وام 200 میلیون تومانی برای افزایش رفاه حال مشتریان این بانک اعطا شده است. افرادی که حقوق بگیر هستند و فیش واریزی آنها متعلق به بانک رفاه است می توانند برای دریافت وام 200 میلیونی از این مجموعه با سود اقدام کنند. از 18 درصد افراد علاوه بر داشتن حقوق و دستمزد باید اعتبار کار داشته باشند تا بتوانند برای این وام اقدام کنند.

سپرده مورد نیاز برای دریافت این وام اعلام شده و متقاضیان این خدمت باید فاقد بدهی معوق یا چک بلامحل ثبت شده در سیستم بانکی باشند. افراد باید حداکثر ظرف مدت 10 ماه این وام را بازپرداخت کنند.

با این تسهیلات مردم می توانند انواع کالاها را در فروشگاه های پیمانکار خریداری کنند. به طور کلی این فروشگاه ها فروشگاه های زنجیره ای، لوازم خانگی، فرش و غیره هستند.

مردم می توانند برای دریافت لیست فروشگاه های طرف قرارداد این مجموعه به سایت اصلی این بانک مراجعه کنند. مراکز وام ینی به صورت کارت اعتباری ارائه می شود و در صورتی که حقوق وی 60 درصد مبلغ اقساط را پوشش دهد، کل مبلغ در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

مبلغ اقساط وام فوری 200 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران چقدر است؟

افرادی که کل مبلغ وام مذکور را دریافت می کنند باید با در نظر گرفتن نرخ سود 18 درصد و مدت بازپرداخت 10 ماهه حداقل 21 میلیون و 686 هزار و 836 تومبا در ماه پرداخت کنند. سود کل این خط 16 میلیون و 868 هزار و 356 تومان و مبلغ کل وام و سود آن 218 میلیون و 928 هزار و 356 تومان است.

امروزه خدمات بانکداری الکترونیک یکی از موضوعاتی است که بیش از هر چیز توجه مردم را به سمت بانک ها جلب می کند. در واقع کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیک توسط بانک ها به معیاری برای انتخاب بانک مورد نظر مردم برای افتتاح حساب تبدیل شده است.

در این میان اپلیکیشن های اندروید همراه بانک یکی از راه های مهم ارائه خدمات بانکی به مشتریان محسوب می شود. بانک مسکن با اپلیکیشن موبایل بانک مسکن سعی کرده خدمات آنلاین بسیاری را به مشتریان خود ارائه دهد و برنامه ای را منتشر کرده است که برای تمامی مشتریان این بانک از ضروریات محسوب می شود.

پس از افتتاح حساب در یکی از شعب بانک مسکن، می توانید به صورت 24 ساعته به خدمات موبایل بانک مسکن دسترسی داشته باشید و بسیاری از امور بانکی خود را به صورت آنلاین انجام دهید. دسترسی به مشخصات سپرده و کارت یکی از ویژگی های این اپلیکیشن است.

همچنین می توانید درخواست کنید تا فاکتور به ایمیل شما ارسال شود که این یکی دیگر از قابلیت های جذاب اپلیکیشن موبایل بانک مسکن است.

نقل و انتقال پول یکی از آن عملیات سختی است که مشتریان هر بانکی در طول روز به آن نیاز دارند. با کمک اپلیکیشن موبایل بانک مسکن می توانید به راحتی از کارت خود پول انتقال داده و به حساب دیگران واریز کنید.

در واقع انتقال وجه به روش های مختلف از جمله روش رایج و رایج کارت به کارت یکی از مزیت های برنامه الحاقی بانک مشاکان برای مشتریان است. به راحتی می توانید رسید حواله را برای شخص مورد نظر ارسال کنید.

تسهیلات از دیگر خدمات این اپلیکیشن است که بی شک نکته مهمی برای مشتریان بانک مسکن است. شما می توانید از طریق این اپلیکیشن اطلاعات عوارض را دریافت کرده و در صورت نیاز، عوارض تسهیلات خود را پرداخت کنید. علاوه بر این، این برنامه شامل خدمات بررسی است که می توانید از آنها برای انجام کارهایی مانند تأیید بررسی استفاده کنید.

پرداخت قبوض یکی دیگر از عملیات پرداختی است که مشتریان هر بانکی به آن نیاز دارند. با استفاده از موبایل بانک مسکن به راحتی می توانید قبوض آب و برق خود را بررسی کرده و پرداخت کنید. همچنین برای سایر خدمات پرداخت مانند خرید شارژ و بسته اینترنت که از پرمشقت‌ترین عملیات‌ها هستند، می‌توانید به اپلیکیشن موبایل بانک مسکن برای رفع نیاز خود اعتماد کنید.

از طریق این برنامه درخواست هایی مانند مسدود کردن کارت یا گزارش مفقود شدن آن نیز امکان پذیر است. در نهایت باید گفت که ویژگی جالب نرخ ارز نیز در این برنامه گنجانده شده است.

همراه بانک مسکن یک برنامه کاربردی و قابل اعتماد برای مشتریان بانک مسکن است که نصب آن را به مشتریان این بانک توصیه می کنیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار