قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار؛ چهارشنیه ۳ خرداد ۱۴۰۲ + جدول

روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۲,۵۸۷,۸۰۰ (دو میلیون و پانصد و هشتاد و هفت هزار و هشتصد ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۲۴ می ۲۰۲۳ - با کاهش۰.۸۷ درصدی به ۲,۵۶۳,۴۰۰ (دو میلیون و پانصد و شصت وسه هزار وچهار صد ) تومان رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار؛ چهارشنیه ۳ خرداد ۱۴۰۲ + جدول

به گزارش زنهار؛ دیروز هر مثقال  طلا  کاهش ۵۷ هزار تومانی داشت و به کف کانال ۱۱ میلیون تومانی برگشت. این مقدار طلا با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلا نیز ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان ارزان شد و با قیمت دو میلیون و ۵۶۳ هزار تومان معامله شد. همچنین طلای دست دوم با قیمت دو میلیون و ۵۶۳ هزار تومان معامله شد.

قیمت طلا و سکه 3 خرداد 1402

قیمت مثقال طلا 18 عیار

روز قبل هر مثقال  طلا 18  عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که ۲ روز پیش تا ۱۱,۲۰۸,۰۰۰ (یازده میلیون و دویست و هشت هزار) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۲۴ می ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۸۹ درصدی به ۱۱,۱۰۹,۰۰۰ (یازده میلیون و یکصد و نه هزار) تومان رسید.
Screenshot 2023-05-24 at 08-29-49 قیمت طلا امروز در بازار - نرخ گرم، مثقال و اونس جهانی

 

 

قیمت اونس طلا

امروز هر  اونس طلا  برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۹۷۳ (یک هزار و نهصد و هفتاد و سه ) رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۲۴ می ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۰۶ درصدی به ۱,۹۷۵ (یک هزار و نهصد و هفتاد و پنج ) رسید.

Screenshot 2023-05-24 at 08-29-39 قیمت طلا امروز در بازار - نرخ گرم، مثقال و اونس جهانی

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار