تسهیلات مشاغل خانگی در تهران ۸ برابر می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به جذب ۸۶ درصدی تسهیلات اشتغال روستایی در قالب ۹۵۳ طرح در استان تهران از افزایش ۸ برابری تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری در این استان خبر داد.

تسهیلات مشاغل خانگی در تهران ۸ برابر می شود

به گزارش زنهار؛ حشمت اله عسگری، در تشریح افزایش تسهیلات مشاغل خانگی در سطح استان تهران گفت: ۸۶ درصد از ۳۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته به استان تهران از محل تسهیلات اشتغال روستایی معادل ۳۲۶ میلیارد تومان در قالب ۹۵۳ طرح دارای توجیه فنی و اقتصادی در چهار بانک عامل کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

او افزود: با توجه به ماهیت این تسهیلات که رفع محرومیت زدایی، رونق تولید و ایجاد اشتغال و برقراری عدالت اجتماعی در سطح روستا‌ها می‌باشد؛ جذب کامل این تسهیلات و ایجاد واحد‌های تولیدی تاثیرات مثبتی بر رونق تولید و ایجاد اشتغال در سطح روستا‌ها خواهد داشت.

عسگری ادامه داد: عملکرد موفق استان در سال ۱۳۹۹ منتج به افزایش ۸ برابری این تسهیلات در سال جاری گردید و دو بانک توسعه تعاون و رفاه کارگران عاملیت این تسهیلات را عهده دار شده اند.

معاون استاندار تهران با اشاره به معرفی ۱۳۵ طرح اشتغالزایی در قالب اعتبارات مشاغل خانگی، بر ضرورت تلاش بیشتر بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی هر چه سریعتر با انجام اقدامات کارشناسی و فنی نسبت به معرفی طرح‌ها به بانک اقدام نمایند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار