پسر 11 ساله میلیونر شد/ حیدر علی اف چند میلیون ثروت دارد؟

ثروت و معاملات مخفی رهبران، سیاستمداران و میلیاردرهای جهان در یکی از بزرگترین افشاگری های اسناد مالی در رسانه های جهان منعکس شده است. در یکی از این اسناد ملک ده ها میلیون دلاری پسر ۱۱ ساله رهبر جمهوری باکو تعجب همگان را برانگیخت.

پسر 11 ساله میلیونر شد/ حیدر علی اف چند میلیون ثروت دارد؟

به گزارش زنهار، اسنادی وجود دارد که نشان می دهند که چگونه خانواده علی اف حاکم جمهوری آذربایجان به طور مخفیانه با استفاده از شرکت های آفشور املاکی را در  انگلستان به دست آورده اند. این پرونده ها نشان می دهد که چگونه خانواده وی که مدت ها متهم به فساد در کشورهای اروپایی بودند، ۱۷ ملک از جمله دفتر ۳۳ میلیون پوندی در لندن را برای «حیدر علی اف» پسر ۱۱ ساله رئیس جمهور الهام خریداری کردند.

ساختمان مایفر در سال ۲۰۰۹ توسط یک شرکت متعلق به یکی از دوستان خانوادگی الهام علی اف خریداری و یک ماه بعد به حیدر منتقل شد. این تحقیقات همچنین نشان می دهد که چگونه یک دفتر اداری دیگر متعلق به این خانواده نزدیک به ۶۶ میلیون پوند در سال ۲۰۱۸ به آژانس املاک کرون فروخته شد. این آژانس اعلام کرد که در زمان خرید بررسی های قانونی را انجام داده است، اما اکنون در حال بررسی بیشتر این موضوع است.

دولت بریتانیا می‌گوید که با مبارزه با پولشویی و اجرای قوانین سخت گیرانه تر، دقت عمل بیشتری به خرج می‌دهد و در صورتی که زمان پارلمانی اجازه ‌دهد، شرکت‌های خارجی را که مالکیت بریتانیا را در اختیار دارند، معرفی خواهد کرد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار