ارزش هر سهام عدالت چقدر است؟

بورس طی هفته اخیر رشد کمتر از یک درصدی داشت و شاخص به محدوده یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد رسید. سهام عدالت نیز در سومین هفته اسفند ماه نیز کمتر از یک درصد رشد کرد.

ارزش هر سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش زنهار، در چهارمین هفته اسفند و آخرین هفته سال هم‌سو با شاخص کل رشد کرد. در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس از یک میلیون و ۳۳۲ هزار واحد به یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد رسید و رشد ۰٫۶ درصدی را تجربه کرد. همچنین سهام عدالت کمتر از یک درصد رشد کرد.

سهام عدالت در پایان هفته چهارم اسفند ماه تفاوت چندانی با هفته گذشته خود نداشت. همچنین شاخص کل بورس کمتر از یک درصد رشد داشت در سطح یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی در پایان این هفته یعنی ۲۵ اسفند ماه به ۱۲ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان رسید. این در حالی است که ارزش این سبد در هفته گذشته روی قیمت ۱۲ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان ایستاد.

ارزش سبد یک میلیونی نیز در پایان این هفته به ۲۳ میلیون و ۸۸۷ هزار تومان رسید. ارزش این سبد در هفته گذشته برابر با ۲۲ میلیون و ۹۲۶ هزار تومان بود.

همچنین ارزش سبد ۴۹۲ هزار تومانی طی روز چهارشنبه و آخرین روز معاملاتی این هفته، به ۱۱ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان رسید. این ازرش در هفته قبل معادل ۱۱ میلیون و ۸۸ هزار تومان بود.

ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی به ٧ میلیون و ۶۰۸ هزار تومان رسیده است.

پرونده سهام عدالت بسته شد

فرآیند واریز سود سهام عدالت ۴۹ میلیون و ۱۸۸ هزار مشمول هستند، ۲۱ اسفندماه به پایان رسید.

دارندگان پرتفوی ۴۹۲هزار تومانی، ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی، به ترتیب ۵۳۲ هزار تومان، ۵۷۵ هزار تومان و یک میلیون و ۸۱ هزار تومان سود دریافت کردند.

با این وجود، هنوز برخی مشمولان سهام عدالت سود خود را دریافت نکرده‌اند که شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک، ارزی و بلندمدت، از مهم‌‎‌ترین دلایل واریز نشدن سود به حساب آنها بوده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار