با این راهکارهای روانشناسی که میگم هر دختری رو میتونی عاشق خودت کنی

تحت تاثیر قرار دادن یک دختر می‌تواند هم سخت باشد و هم آسان، اگر به دنبال راهی آسان برای به دست آوردن دختر مورد علاقه‌تان هستید پیشنهاد می‌کنیم از ترفندهای روانشناسی برای جذب یک دختر استفاده کنید.

با این راهکارهای روانشناسی که میگم هر دختری رو میتونی عاشق خودت کنی

به گزارش زنهار، ما در این مقاله به شما 11 ترفند روانشناسی برای تحت تاثیر قرار دادن دختر مورد علاقه‌تان معرفی می‌کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید!

چگونه یک دختر را تحت تأثیر قرار دهیم؟

تحت تاثیر قرار دادن یک دختر نیاز به تلاش زیادی دارد. علاوه بر این، برای جذب او نیاز به رفتار هوشمندانه دارید. ترفندهای روانشناسی می‌توانند به شما در این امر کمک کنند. این ترفندها عبارتند از:

تحت تاثیر قرار دادن یک دختر می‌تواند هم سخت باشد و هم آسان، اگر به دنبال راهی آسان برای به دست آوردن دختر مورد علاقه‌تان هستید پیشنهاد می‌کنیم از ترفندهای روانشناسی برای جذب یک دختر استفاده کنید. ما در این مقاله به شما 11 ترفند روانشناسی برای تحت تاثیر قرار دادن دختر مورد علاقه‌تان معرفی می‌کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید!

قدر دختری را که دوست دارید بدانید

یکی از ترفندهای روانشناسی برای جذب یک دختر، تعریف و تمجید از او است. نه تنها دختران، بلکه همه دوست دارند دیگران از آن‌ها تعریف کنند. برای تحت تاثیر قرار دادن دختری که دوست دارید، باید از طرز لباس پوشیدن، نحوه صحبت کردن، احساسی که هنگام دیدن آن‌ها دارید، ظاهر، شخصیت و رفتار آن‌ها تعریف و تمجید کنید.

حتما از آن ها تعریف کنید، نه تنها از ظاهر آن‌ها بلکه از رفتارشان هم تعریف کنید. به عنوان مثال، از نحوه صحبت آن‌ها تعریف کنید، از رفتاری که با دوستانشان دارند، حرف بزنید و بگویید که چقدر رابطه خوبی با آن‌ها برقرار می‌کند یا چقدر از اعتماد به نفسش خوشتان می‌آید.

به حریم خصوصی دختر مورد علاقه تان احترام بگذارید

به حریم خصوصی دختر مورد علاقه تان احترام بگذارید. چه دختر باشد چه پسر، همه به یک حریم خصوصی برای زندگی و لذت بردن از تنهایی‌شان نیاز دارند. اگر می‌خواهید دختری را جذب کنید، ابتدا به زمانی که می‌خواهد تنها باشد، احترام بگذارید و او را درک کنید.

علاوه بر این، باید مراقب باشید طوری رفتار نکنید که گویی می‌خواهید او را محدود کنید. به عنوان مثال، هر بار از او نپرسید که کجا رفته، چه زمانی رفته، با چه کسی بوده و چه کاری انجام داده است. طوری رفتار نکنید که انگار زندگی او را کنترل می‌کنید.

نظر او را بپرسید و سعی کنید به آن احترام بگذارید

دخترها معمولاً دوست دارند پسر مورد علاقه‌شان نظر آن‌ها را هم بپرسد. اگر دختری را دوست دارید و می‌خواهید وارد زندگی‌تان شود، نظر او را در مورد برخی مسائل یا همه مسائل زندگی‌تان بپرسید و از او راهنمایی بخواهید.

به عنوان مثال، اگر به فکر تغییر شغل هستید یا نه حتی می‌خواهید یک پیراهن خریداری کنید، نظر دختر مورد علاقه تان را بپرسید. از او نظرش را بپرسید. تنها به یک خبر دادن اکتفا نکنید، زیرا او فکر می‌کند بود و نبودش چندان برایتان مهم نیست.

هنگامی که با او مشورت می‌کنید، سعی کنید به نظرش احترام بگذارید و به آن عمل کنید. با این کار حس خوبی درون دختر مورد علاقه تان ایجاد می‌کنید.

به دختر مورد علاقه تان زمان بدهید و برای به دست آوردنش تلاش کنید

زمان و تلاش مهم ترین موارد در به دست آوردن قلب یک دختر است. یک دختر این نوع رفتار شما را بیش از هر چیز دیگری تحسین می‌کند. یک دختر آرزو دارد مردی کنارش باشد که به او توجه کند و با او وقت بگذراند.

اگر می‌خواهید بدانید چگونه یک دختر را تحت تاثیر قرار دهید، سعی کنید صادقانه با او رفتار کنید، وقت و توجه‌تان را هم به او اختصاص دهید. بسیاری از مردان نه تنها فضایی آرام و امن ایجاد نمی‌کنند بلکه باعث اضطراب دختران هم می‌شوند که همین امر باعث عصبانی شدن دختران می‌شود.

بهتر است قبل از این که بخواهید دختری را مجذوب خود کنید، بر اضطراب و استرس درونی تان غلبه کنید. بکوشید او را شاد نگهدارید.

راه دیگر برای تحت تاثیر قرار دادن یک دختر این است که بدانید عشق چیست. وقتی بدانید معنی عشق چیست می‌توانید به راحتی او را مجذوب خود کنید. آن وقت پیوندی عمیق و ناگسستنی خواهید داشت.

اشتباه نکنید عشق به معنای قرار ملاقات یا تماشای فیلم با یکدیگر نیست، بلکه به معنای خاطره سازی، همراهی یکدیگر در روزهای سخت و پرچالش زندگی است. بسیاری از افراد مفهوم عشق را نمی‌دانند. اما شما این اشتباه را نکنید، حتی اگر نمی‌دانید عشق چیست از یک مشاور کمک بگیرید.

دختر مورد علاقه تان را همانگونه که هست بپذیرید، به او کمک کنید تا بر کاستی‌هایش غلبه کند و هرگز به او کاری ندهید که توانایی انجامش را ندارد. وقتی سعی کنید در هر شرایطی کنار هم شاد باشید، آن وقت است که به معنای واقعی عشق پی برده اید.

از مهارت های ذاتی‌تان درست استفاده کنید

استفاده از مهارت های ذاتی به شما در جذب دختر مورد علاقه‌تان کمک می‌کند. اما سعی کنید در مورد مهارت‌هایتان لاف نزنید. اگر مهارت هایی مانند نوشتن، آواز خواندن، رقصیدن، یا مهارت طنزپردازی دارید، بگذارید در مکان و زمان مناسب خودش ظاهر شود.

از موقعیت ها استفاده کنید و هنر و استعدادتان را به دختر مورد علاقه‌تان نشان دهید. او نه تنها شما را تحسین می‌کند بلکه جذب شما خواهد شد.

یکی دیگر از ترفندهای روانشناسی برای جذب یک دختر این است که باید ابتدا خودتان را دوست داشته باشید. وقتی خودتان خود را دوست نداشته باشید، چگونه می‌توانید انتظار داشته باشید که دیگری شما را دوست داشته باشد.

اما آیا می‌دانید چگونه خودتان را دوست داشته باشید؟ یا آیا واقعا قبل از اهمیت دادن به دیگران خود و خواسته هایتان را در اولویت قرار می‌دهید؟ حتی آیا قبل از دوست داشتن دیگری خودتان را دوست دارید؟ اگر به همه این سوالات پاسخ مثبت بدهید، پس شما آماده اید تا دیگری را هم دوست داشته باشید و او را مجذوب خود کنید.

قانون دوست داشتن و عاشق شدن این است که ابتدا باید برای خودتان ارزش قائل باشید. فراموش نکنید اگر شما به خودتان اهمیت ندهید، هیچکس به شما اهمیت نخواهد داد. پس خودتان را دوست داشته باشید تا دختر مورد علاقه تان هم شما را دوست داشته باشد.

هنگام صحبت کردن لبخند بزنید، همیشه بهترین لباس ها را بپوشید، از خود قدردانی کنید و مهم تر از همه هرگز خود را سرزنش نکنید. عیب هایتان را بپذیرید و سعی کنید هر روز بهتر از روز قبل باشید.

تقلید نکنید، همانی باشید که هستید

یکی دیگر از ترفندهای روانشناختی که به شما در تحت تاثیر قرار دادن دختر مورد علاقه تان کمک می‌کند، تقلید نکردن از دیگران است. خود واقعی تان باشید و سعی نکنید از دیگران تقلید کنید.

فقط همانی باشید که هستید. چهره واقعی تان را به دختری که دوست دارید نشان دهید، اینگونه او بیشتر دوستتان خواهد داشت، زیرا هیچ چیز بیشتر از صداقت برای دختران مهم نیست. از عیب های خود فرار نکنید، هم ویژگی‌های خوب و هم ویژگی‌های بدتان را به او نشان دهید.

آن هایی که با خودشان صادق هستند و هرگز سعی نمی‌کنند از دیگران تقلید کنند همیشه مورد پسند دخترها قرار می‌گیرند.

ادب و احترام را فراموش نکنید

ادب و احترام یکی دیگر از ترفندهای روانشناسی برای جذب یک دختر است که به شما کمک می‌کند او را تحت تاثیر قرار دهید. هر دختر، پسر یا مردی را دوست دارد که مسئولیت پذیر، محترم و دارای اخلاق خوب باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار