2خواهر چگونه طعمه‌هایشان را به تله میلیاردی می‌کشاندند؟

خواهران شیاد بیش از 200میلیارد تومان کلاهبرداری کرده‌‌اند که تحقیقات از آنها ادامه دارد.

2خواهر چگونه طعمه‌هایشان را به تله میلیاردی می‌کشاندند؟

به گزارش زنهار، خواهران کلاهبردار برای فریب طعمه‌هایشان نقشه عجیبی داشتند. آنها با استخدام یک بادیگارد و معرفی خود به‌عنوان فردی ثروتمند سراغ افراد پولدار و تولیدکننده‌ها در استان مازندران می‌رفتند و با استفاده از چک‌های بلامحل نقشه شوم خود را عملی می‌کردند.

به گزارش همشهری، تحقیقات پلیس آگاهی استان مازندران برای دستگیری این باند زمانی آغاز شد که اطلاعاتی درباره فعالیت یک باند کلاهبرداری در اختیار پلیس قرار گرفت. این اطلاعات نشان می‌داد که 2خواهر با شناسایی افراد ثروتمند یا صاحبان شرکت‌های تولیدی و صنعتی سراغ آنها رفته و به بهانه تجارت، با آنها وارد معامله می‌شدند. تحقیقات پلیس نشان می‌‌داد که خواهران کلاهبردار در زمینه خرید و فروش ملک یا خرید محصولات تولیدی شرکت‌های طعمه‌هایشان، با این افراد وارد مذاکره می‌شدند و پس از خریدهای میلیاردی به آنها چک می‌دادند و کمی بعد همه کالاها یا املاکی را که خریده بودند زیر قیمت به فروش می‌رساندند. این در حالی بود که همه چک‌هایی که آنها به طعمه‌هایشان داده بودند، بلامحل بود.

ماموران همچنین متوجه شدند متهمان برای اینکه طعمه‌هایشان را فریب دهند، از خودروهای گران‌قیمت استفاده می‌کردند. آنها همچنین با استخدام مردی جوان و قوی هیکل در نقش بادیگارد، وانمود می‌کردند که افرادی ثروتمند و تاجران سرشناس هستند و به این ترتیب اعتماد طعمه‌هایشان را جلب می‌کردند.

کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات دریافتند که متهمان علاوه بر مازندران در استان های البرز و تهران نیز دست به کلاهبرداری‌های مشابه زده اند که با تکمیل اطلاعات، دستور بازداشت آنها صادر شد و هر دو خواهر ۴۰ و ۵۰ساله به همراه بادیگاردشان دستگیر شدند.

به‌گفته سردار حسن مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مازندران، اعضای این باند بیش از 200میلیارد تومان کلاهبرداری کرده‌‌اند که تحقیقات از آنها ادامه دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار