وضعیت هواشناسی امروز

امروز در برخی نقاط کشور مانند اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

وضعیت هواشناسی امروز

به گزارش زنهار، امروز در برخی نقاط واقع در اردبیل شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ارتفاعات البرز مرکزی و غربی رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ میدهد. جمعه در برخی مناطق واقع در شمال غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر شنبه در برخی مناطق شمال شرق و استان‌های ساحلی دریای خزر رگبار باران رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی میشود که بارش در خراسان شمالی و گلستان شدت بیشتری خواهد داشت.

یکشنبه در برخی مناطق شمال شرق و سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از جنوب بارش پراکنده رخ میدهد دوشنبه در برخی مناطق هرمزگان جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

طی چهار روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه، زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ میدهد همچنین امروز و فردا در برخی مناطق جنوب شرق جنوب غرب و شنبه و یکشنبه در برخی مناطق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز در بعضی، ساعات وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می. شود شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش محسوس دما و در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کاهش نسبی دما رخ می‌دهد جمعه شمال خلیج فارس و شنبه و یکشنبه دریای خزر و خلیج فارس مواج خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار