وضعیت هواشناسی امروز

طی پنج روز آینده در برخی مناطق واقع در دامنه‌ها و ارتفاعات هرمزگان جنوب کرمان و جنوب شرق فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

وضعیت هواشناسی امروز

به گزارش زنهار، براساس نقشه‌های پیش بینی سازمان هواشناسی طی پنج روز آینده در برخی مناطق واقع در دامنه‌ها و ارتفاعات هرمزگان جنوب کرمان و جنوب شرق فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود. همچنین جمعه در برخی نقاط واقع در شمال غرب رگبار پراکنده رخ میدهد.

شنبه در مناطقی از شمال غرب و برخی نقاط واقع در غرب غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی یکشنبه علاوه بر مناطق فوق در برخی مناطق واقع در خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شرقی و دوشنبه در برخی نقاط واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود. از امروز تا شنبه در نوار شرقی بویژه منطقه زابل و یکشنبه و دوشنبه در بخش‌هایی از مرکز و برخی مناطق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات افزایش سرعت وزش باد با احتمال خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

همچنین یکشنبه و دوشنبه در نوار شرقی کشور بویژه در منطقه زایل وزش باد شدید و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود. لازم به ذکر است طی روز شنبه با افزایش سرعت وزش باد و تشکیل توده گردوخاک روی کشور عراق انتقال گردوخاک به جنوب غرب و مناطق مرزی غرب کشور دور از انتظار نمی‌باشد.

امروز خلیج فارس و دریای عمان بویژه مناطق شرقی دریا و از جمعه تا دوشنبه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار