ویدیوی باورنکردنی که از کمپ جنگلیِ چند ایرانی منتشر شد

کاربری به نام «Okhtay» توئیتی درباره برپایی کمپ در جنگل منتشر کرده که واکنش‌های زیادی در پی داشته است.

ویدیوی باورنکردنی که از کمپ جنگلیِ چند ایرانی منتشر شد

به گزارش زنهار به نقل از برترین‌ها: کاربری به نام «Okhtay» توئیتی درباره برپایی کمپ در جنگل منتشر کرده که واکنش‌های زیادی در پی داشته است. ماجرا درباره آسیب این کمپ‌ها به طبیعت است که موجب بحث و جدل زیادی در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی شده.

این کاربر با انتشار ویدئوی زیر نوشت: از کِی چنین کثافت‌کاری‌هایی اینطوری مُد شد؟ چرا فکر کردین جنگل و کویر و ساحل باغ شخصیتونه؟ مگه طبیعت ملک شخصیه با پول خریدینش؟ بماند که اگر امثال ما یه گوشه‌ای روی یه زیلو می‌نشستیم و دو سیخ جوجه و چارتا لیوان کنارمون بود از زمین و آسمون برامون می‌ریخت.

در ادامه نظرات کاربران را می‌خوانیم:

سعید نوشت: من به میزان پول و ثروتشان کاری ندارم. شکاف طبقاتی و نابرخورداری و ... بحث دیگری‌ست ولی حداقل در این کلیپ من نمی‌بینم که طبیعت را تخریب کنند. چه اشکالی دارد از آن، این‌گونه بهره ببرند؟ بهتر از اینه که بلوط ۲۰۰۰ساله را آتش بزنند یا به یک درخت کهنسال تاب ببندند یا رویش یادگاری بنویسند

جولیا پاسخ داد: همین سر و صدایی که راه انداختند تو زیستگاه گونه‌های جانوری اسمش تخریبه، چون موجب کوچ پرندگان و احساس ناامنی گونه‌های دیگه می‌شه.

شیوا گفت: بابا چقد حسودین! همه جارو که ازمون گرفتن، فقط یه طبیعت مونده! اونم شما بیا بگو! کثافتکاری؟! وای خدایا.

علی هم در ادامه نوشت: وقتی تو عمرت فقط پیکنیک رفتی و حرص میخوری که همچین کمپی نتونستی بری...

امیر از جنبه اقتصادی‌اش نوشت: حالا به اینکه این کار درسته یا غلط کاری ندارم یا این کمپینگ واقعی هست یا نه، اما عجب ایده‌ای داشتن احتمالا باید درآمد بالایی داشته باشن.

میستر نوشت: منصفانه بخوایم بگیم درصد کمی از آدمایی که کمپ میرن عاشق طبیعتن. اینا رو اگر ول کنید توی طبیعت واقعی بدون میز و صندلی و ساز و ضبط و... نصف روز تحملش نمی‌کنن. منتها تا حرف بزنیم میگن اگه جمع کنن با خودشون ببرن چه اشکالی داره؟ اشکالش اینه که جمع نمیکنن!

لیلا گفت: این هر کوفتیه، کمپینگ و طبیعت‌گردی‌ نیست. کاش بتمرگید توی خونه و ویلاتون و اینجوری به همه چیز گند نزنید.

فافا اما نوشت: مادامی که زباله در طبیعت رها نکنن و صدای موزیک خیلی بلندی که حیوانات رو آزار بده نباشه ایرادش چیست؟

فرید از زاویه دیگری به ماجرا نگاه کرد: برای خیلیا این زیر عجیبه که چرا این «کمپ» آسیب‌زاس. حالا من برام سواله که مگه این اصلا اسمش کمپه؟ این یه هتله با تم طبیعت. مثلا جای اینکه یه مدت از زندگی روزمره دور بشه بره تو طبیعت، زندگی شهریش رو برمیداره میبره جایی که درخت داره، خب که چه؟

مریم نوشت: والا کلا کمپینگ از معنا و مفهوم افتاد. بیشتر شبیه عروسیه

رضا هم نوشت: واقعا کمپ رو بردن زیر سوال دوش آب گرم و توالت فرنگی آخه!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار