آقای گل محمدی؛ دیدی ادعایت دروغ بود؟

با گذشت چندماه پرسپولیس توانست با پیروزی‌های پیاپی از جمله پیروزی مهم در دربی تهران جام قهرمانی را بالای سر ببرد و برای هشتمین بار قهرمان لیگ برتر شود.

آقای گل محمدی؛ دیدی ادعایت دروغ بود؟

به گزارش زنهار، حالا اما از یحیی گل محمدی که نقشی انکارناپذیر در قهرمانی تیمش داشت باید پرسید آیا واقعا همچنان اعتقاد دارید که مسابقات بودار و مشکوک بود یا نظرتان عوض شده است؟ متاسفانه اکثر مربیان چه آن‌هایی که قهرمان می‌شوند و چه آن‌هایی که دستشان از جام کوتاه می‌ماند از این حرف‌ها می‌زنند و... پارسال هم فرهاد مجیدی گفت عده‌ای نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود اما در نهایت استقلالی‌ها جام قهرمانی را بالای سر بردند.

امسال اکثر مربیانی که تیمشان در کورس قهرمانی بودند، حرف‌های عجیب و غریب زدند؛ از یحیی گل‌محمدی گرفته تا ساپینتو و این اواخر مورایس که هرکدام انگار دنبال بهانه‌ای برای قهرمان نشدن بودند اما به هر حال در یک لیگ ۱۶ تیمی فقط یک تیم قهرمان می‌شود و ۱۵ تیم دیگر می‌توانند همه‌چیز را مشکوک قلمداد کنند. یحیی گل محمدی هم به چشم خود دید که نه پارسال و نه امسال چیز چندان مشکوکی وجود نداشت البته اشتباهات داوری همیشه هست که امکان دارد پرسپولیس، استقلال و هر تیم دیگری از آن متضرر شوند اما این که ده هفته مانده به پایان مسابقات همه چیز را مشکوک قلمداد کنیم از آن ترفندهایی است که فقط در فوتبال ایران می‌زنند و بامزه این‌که جواب هم می‌دهد!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار