پرواز پهپاد‌های ایرانی در مرز ارمنستان و آذربایجان

همزمان با شدت گرفتن تنش‌ها میان جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان بر سر آینده منطقه قره‌باغ کوهستانی این دو کشور روز پنجشنبه یکدیگر را به انتقال نیرو و تجهیزات نظامی به نقاط مشترک مرزی متهم کردند.

پرواز پهپاد‌های ایرانی در مرز ارمنستان و آذربایجان

به گزارش زنهار، همزمان با شدت گرفتن تنش‌ها میان جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان بر سر آینده منطقه قره‌باغ کوهستانی این دو کشور روز پنجشنبه یکدیگر را به انتقال نیرو و تجهیزات نظامی به نقاط مشترک مرزی متهم کردند. ارمنستان و جمهوری آذربایجان پنجشنبه یکدیگر را به انتقال نیرو و تجهیزات نظامی به مرز مشترک میان دو کشور متهم کردند. همزمان برخی گزارش‌های مختلف از افزایش تحرکات نظامی خبر می‌دهد

صابرین نیوز نوشت: منابع خبری شب گذشته از آغاز پایش مرز‌های ارمنستان و جمهوری آذربایجان توسط پهپاد‌های ایرانی خبر دادند. این در حالی است که تنش‌ها میان باکو و ایروان بر سر آینده منطقه قره‌باغ کوهستانی شدت گرفته است. باکو اخیرا با استقرار یک ایست و بازرسی نظامی مسیر مهم لاچین به قره باغ را مسدود کرده است. این تنها مسیر دسترسی ارمنستان به قره باغ است، اما جمهوری آذربایجان مدعی است که هدف از این اقدام جلوگیری از قاچاق سلاح است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار