منتظر واریز ۳۰ میلیون تومانی باشید

جزئیات پرداختِ وام۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کارگری اعلام شد.

منتظر واریز ۳۰ میلیون تومانی باشید

به گزارش زنهار، ۴۰ هزار فقره وام ۳۰میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط پرداخت خواهد شد. با افزایش ۱۰ میلیون تومانی نسبت به سال گذشته، مرحله اول ثبت‌نام  تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون ‌تومانی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی در سال ۱۴۰۳  انجام شد و به پایان رسید.

مهلت ثبت‌نام در نخستین مرحله پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان تا روز دوشنبه چهارم تیرماه بود که به پایان رسید.

در این مرحله ۴۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط پرداخت خواهد شد که برای هر استان سهمیه‌ای مشخص در نظر گرفته شده است.

محسن تقیانی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی درخصوص شرایط پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفته بود: دارا بودن سن حداکثر ۷۸ سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم سابقه چک برگشتی، عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی دو سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از جمله شروط دریافت این تسهیلات است.

وی همچنین درخصوص زمان پرداخت وام اعلام کرد که از روز چهارشنبه (ششم تیرماه) اقدامات اداری و بررسی‌های لازم توسط بانک عامل آغاز و وام به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار