نحوه دریافت سبد کالا+شرایط ثبتنام

رییس کمیته امداد جزیره هرمز از توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

 نحوه دریافت سبد کالا+شرایط ثبتنام

به گزارش زنهار، غلامرضا ذاکری نسب با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت آغاز دهه کرامت، کمیته امداد با همکاری و مشارکت مرکز نیکوکاری شهدا دفتر امام جمعه هرمز و سپاه پاسداران هرمز، تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در جزیره هرمز توزیع شد.

ذاکری افزود: ارزش هر بسته غذایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده و در مجموع برای تهیه و تأمین این تعداد بسته معیشتی، بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده که هر کدام این بسته‌ها شامل برنج، گوشت، روغن، رب گوجه، انواع حبوبات، ماکارونی و سویا بوده است.

رئیس کمیته امداد جزیره هرمز در پایان ضمن قدردانی از مرکز نیکوکاری شهدا دفتر امام جمعه هرمز و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این جزیره، به دلیل کمک و همراهی در تأمین معیشت خانواده‌های نیازمند، گفت: در حال حاضر ۴۷۶ خانوار در جزیره هرمز تحت حمایت کمیته امداد می‌باشند که از خدمات مختلف و متنوع حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته هلال احمر و دهه کرامت، ۲ هزار بسته معیشتی در قالب طرح «هلال رافت» در سراسر خراسان جنوبی توزیع می‌شود.

 محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ظهر یکشنبه در آئین توزیع ۲ هزار بسته معیشتی این جمعیت، اظهارکرد: جمعیت هلال احمر به دنبال کشف نیازمندان در جامعه است تا با حفظ کرامت به آن‌ها یاری برساند.

وی افزود: خانه‌های هلال این جمعیت کاملاً مردمی هستند و نیازمندان را در جامعه هدف خود شناسایی و به صورت محرمانه به آنها کمک می‌کنند تا شأن و جایگاه انسانی آن‌ها حفظ شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در این راستا به مناسبت هفته هلال احمر، نزدیک به ۳۵ هزار کنسروجات و ۱۷ تن برنج از سوی جمعیت هلال احمر استان تحویل شهرستان‌ها شده است.

کاوسی از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: امروز به صورت نمادین آئین توزیع این بسته‌های غذایی به همت معاونت داوطلبان جمعیت استان و همچنین هلال احمر شهرستان بیرجند برگزار شد.

رییس دادگستری شهرستان رزن گفت: در دهه کرامت بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان رزن اهداء شد.

وحید آرمان شامگاه شنبه در این باره گفت: این امر در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند اجرا شده است.

رئیس دادگستری شهرستان رزن تصریح کرد: با کمک نیکوکاران و خیرین جشن نسیم مهر با همت و میزبانی دادگستری رزن همزمان با دهه کرامت، و با حضور پرچم متبرک حضرت ثامن‌الحجج امان رضا علیه السلام و خادمین حرم رضوی در محل سالن اداره تبلیغات اسلامی مراسم با شکوهی برگزار شد و ضمن تقدیر از ۳۰ نیکوکار و خیر، بسته معیشتی و موادغذایی به ارزش ریالی هر کدام ۱ میلیون هفتصد هزار تومان بین ۷۰ خانوار تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان توزیع شد.

وی ادامه داد: کمک به نیازمندان یکی از مهمترین آموزه‌های دین اسلام است و بسیار مورد تاکید می‌باشد. بهترین زمانی که انسان می‌تواند انفاق کند در مورد نیازمندانی است که موانعی مانند حبس، مشکلاتی برای خانواده‌هایشان به وجود آورده است. برخی از این افراد، خانواده‌های آبرومندی هستند و به گونه‌ای زندگی می‌کنند که به نظر می‌رسد افراد بی نیازی هستند و در انفاق پنهانی آبروی فرد نیازمند حفظ می‌شود.

آرمان تأکید کرد: بر همین اساس و بنا بر برنامه کمک‌های مومنانه که دستور مقام معظم رهبری است، با حضور خیرین و نیکوکاران و همچنین دادستان محترم، مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان بسته‌های معیشتی و مواد غذایی، به خانواده‌های مددجویان اهدا شد.

وی با اشاره به لزوم کمک‌های مستمر جهت خانواده‌های زندانیان ابراز امیدواری کرد: با کمک مردم خیر در شرایط اقتصادی سخت، که خانواده‌های زندانیان بیش از پیش نیاز یاری خیرین می‌باشند کمک‌های بیشتری جهت حمایت از این قشر آسیب پذیر ارائه شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار