وام قرض الحسنه با تحویل فوری و بازپرداخت 60 ماهه

بانک دی به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «باران» را تدارک دیده است. این وام 300 میلیون تومانی به اشخاصی تعلق می‌گیرد که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده باشند.

وام قرض الحسنه با تحویل فوری و بازپرداخت 60 ماهه

به گزارش زنهار، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک دی هستند باید حداقل میزان 10 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. این طرح قرض الحسنه بوده و هیچ سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. بانک تنها به منظور پوشش هزینه‌های جاری کارمزد چهار درصدی برای این طرح تسهیلاتی در نظر گرفته است.

ضمانت اصلی برای دریافت تسهیلات مذکور این است که متقاضی ضامن رسمی داشته باشد. بعد از واریز این تسهیلات برای متقاضی، حداقل تا شش ماه و حداکثر 60 ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن وجود دارد.

افراد به منظور دریافت این نوع تسهیلات با در نظر گرفتن شرایط مذکور ملزم به پرداخت ماهیانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان قسط هستند. کل سود این وام به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان اعلام شده است.

یکی از بانک‌های خصوصی ایرانی، بانک دی است که از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.با بالغ بر 91 شعبه و هزار و 200 کارمند به مشتریان در نقاط مختلف کشور خدمت رسانی می‌کند. این مجموعه به دلیل ارائه انواع خدمات نوین بانکی، انواع سپرده گذاری و سرمایه گذاری و ارائه کارت‌های الکترونیکی متنوع توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

طرح مهربانی یک طرح تسهیلاتی ارائه شده از سمت بانک ملی است که با کارمزد دو و چهار درصدی به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان بوده و نیاز به ضامن رسمی دارد.

 افرادی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک ملی تمایل دارند باید از قبل سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و باید ضامن رسمی داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و هیچ نوع سودی ندارد، تنها به آن کارمزد تعلق می‌گیرد. این وام به اشخاص دارای چک برگشتی یا بدهی معوق تعلق نمی‌گیرد. افراد بعد از دریافت این تسهیلات حداکثر ظرف مدت 60 ماه امکان پرداخت اقساط آن را خواهند داشت.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور و مبلغ وام، میزان هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات به 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان خواهد بود.

افرادی که مایل به دریافت تسهیلات مهربانی هستند به صورت آنلاین نیز امکان افتتاح حساب و درخواست تسهیلات مذکور را دارند.

به این منظور فرد باید وارد سامانه بام شده و گزینه افتتاح حساب را انتخاب کند. پس از آن نوبت به انتخاب حساب قرض الحسنه نهال ملی، طرح مهربانی است. متقاضی با کلیک روی گزینه ادامه مراحل و سپری کردن فرآیند، در صورت نبود مشکل، به راحتی افتتاح حساب خواهد کرد. پایان فرآیند به معنی باز شدن حساب و امکان درخواست ثبت وام است.

لازم به ذکر است در صورتی که فرد به هر دلیلی امکان ادامه فرآیند دریافت وام را نداشته باشد، امکان انتقال امتیاز آن به غیر را خواهد داشت.

بانک تجارت به منظور افزایش قدرت خرید و حمایت همه جانبه از حقوق بگیران سازمان‌ها و شرکت‌ها طرح تسهیلاتی به نام «تسریع» را ارائه داده است. این تسهیلات ارزان قیمت متناسب با حقوق متقاضیان پرداخت می‌شود.

 تمامی حقوق بگیران سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی افتتاح یا دارای حساب واریز حقوقی نزد بانک تجارت که امکان درخواست این وام را دارند. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان اعلام شده است. این وام در قالب عقد مرابحه یا قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت می‌شود. نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت این وام با توجه به مبلغ واریزی حقوق متقاضی و توان بازپرداخت وی متفاوت است. با این حال نرخ سود از 23 درصد و مدت زمان پرداخت اقساط از 36 ماه بیشتر نیست.

افرادی که قبلا در بانک تجارت حساب قرض الحسنه افتتاح کرده‌اند نیازی به افتتاح دوباره این حساب ندارند و می‌توانند روی سپرده قبلی خود درخواست بدهند. وثایق و تضمین‌های طرح تسریع یا گواهی کسر از حقوق صادره از سوی شرکت یا سفته به همراه ضامن معتبر است. ضامن می‌تواند همکار پرسنل متقاضی، کاسب دارای پروانه کسب یا شخص مورد تایید شعبه باشد. ضمنا انعقاد قرارداد لازم الاجرا به منظور دریافت این وام نیز ضروری است.

لازم به ذکر است که اگر تضمین نامه مبنی بر بازپرداخت اقساط از طرف شرکت ذی ربط، حتی در صورت قطع ارتباط پرسنل با مجموعه، ارائه شود، قرارداد لازم الاجرا کافی بوده و دیگر به ارائه سایر وثایق نیازی نیست.

افراد به منظور دریافت فرم درخواست تسهیلات مذکور کافی است به یکی از شعب بانک تجارت نزدیک محل کار یا زندگی خود مراجعه داشته باشند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار