واریز ۴/۴۰۰/۰۰۰ هزار تومانی به حساب بازنشستگان

میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳، به میزان مبلغ عیدی کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری بود.

واریز ۴/۴۰۰/۰۰۰ هزار تومانی به حساب بازنشستگان

به گزارش زنهار، میزان پرداخت عیدی بازنشستگان، مستمری بگیران، حقوق وظیفه از کارافتادگی، حقوق وظیفه وراث مستخدمین متوفای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق های بازنشستگی و نیز شهدا و جانبازان از کار افتاده کلی بارها مورد بررسی قرار گرفته است.عیدی بازنشستگان از نیمه اسفند ماه واریز شد. عیدی بازنشستگان به افراد واجد شرایط تعلق می‌گیرد. عیدی بازنشستگان را دولت اعلام می‌کند و طبق سنوات گذشته، مبلغ آن به اندازه‌ی عیدی کارمندان دولت است. 

مبلغ عیدی مستمری بگیران بانک رفاه ۱۴۰۳ . میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳، به میزان مبلغ عیدی کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری بود.

مبلغ عیدی مستمری بگیران بانک رفاه ۱۴۰۳ . میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳، به میزان مبلغ عیدی کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری بوده و به میزان دو میلیون و پانصد هزار تومان (۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) می باشد. همچنین زمان واریز عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳، معمولا در اسفند ماه صورت می گیرد.

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یا حتی دو برابر این رقم برای هزینه‌های پایان سال بازنشستگان کفایت نمی‌کند و باید کارگران بازنشسته به اندازه کارگران شاغل عیدی پایان سال بگیرند.

بر اساس تازه‌ترین خبر‌ها احتمال می‌رود مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برسد.

به گزارش اینتیتر به نقل از عرشه آنلاین، میرهاشم موسوی؛ مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی درباره میزان عیدی به بازنشستگان این سازمان گفت: به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به ازای همسر ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل۳۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار