او مرا بیهوش کرد و به من تعرض کرد!

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ مرد جوانی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی اظهار داشت که هنگام مراجعه به خانه دوستش متوجه شده است که آدم کشی از قبل رسیده است.

او مرا بیهوش کرد و به من تعرض کرد!

به گزارش زنهار به نقل از رکنا، ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ مرد جوانی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی اظهار داشت که هنگام مراجعه به خانه دوستش متوجه شده است که آدم کشی از قبل رسیده است.

پس از این تماس ماموران به محل جنایت که منزلی در خیابان پیروزی بود رفتند. در بررسی های اولیه مشخص شد این جوان ۲۳ ساله با ضربات چاقو کشته شده است.

فردی که ماجرا را به پلیس اطلاع داد به ماموران گفت: شهرام در خانه خود به تنهایی زندگی می کرد و من همیشه با او ملاقات می کردم. چند روزی به تماس های من جواب نمی داد، برای همین به خانه اش رفتم و در را زدم، اما وقتی دیدم در را باز نمی کند، نگران شدم و فهمیدم شاید مشکلی برایش پیش آمده است. قفل در را شکستم و داخل شدم تا ببینم او به قتل رسیده است.

شناسایی قاتل

ماموران پس از بررسی های اولیه و اظهارات دوست مقتول، شناسایی قاتل را در دستور کار قرار دادند و در گام نخست با بررسی مکالمات تلفنی مقتول مشخص شد. او قبل از قتل چندین بار با فردی به نام بابک تماس گرفت.

به این ترتیب بابک به عنوان مظنون شناسایی شد. دستگیر شد وی در بازجویی های اولیه به قتل اعتراف کرد و در توضیح ماجرا گفت: چند ماه پیش با مقتول آشنا شدم و چند بار با هم بیرون رفتیم تا اینکه شب حادثه مرا برای نوشیدنی به خانه اش دعوت کرد. با یکدیگر. از آنجایی که فکر می کردم او را می شناسم و تا حدودی اعتماد من را جلب کرده است، دعوتش را پذیرفتم و به خانه اش رفتم.

چند دقیقه بعد برایم نوشیدنی آورد، اما وقتی پرسیدم چیزی در نوشابه ریختی احساس کردم در آن قرص ریخته است؟ گفت نه، این مشروب مخصوص است. دیگر چیزی نگفتم و مشروب را خوردم. اما یک ربع بعد احساس کرختی و سرگیجه کردم و بیهوش شدم. وقتی چشمانم را باز کردم، متوجه شدم که او مرا آزار داده است.

در آن لحظه با عصبانیت و ناراحتی بلند شدم تا خانه او را ترک کنم، اما او مانع شد و خواست دوباره مرا آزار دهد. پس از آن با هم درگیر شدیم و من برای دفاع از خودم به آشپزخانه رفتم و چاقو برداشتم و او را زدم و سپس بدون توجه به وضعیتش از خانه بیرون زدم و فرار کردم.

پس از اظهارات متهم، وی اقدام به بازسازی صحنه جنایت کرد و پرونده برای رسیدگی و صدور کیفرخواست به شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

این در حالی است که متهم نتوانست دلیلی برای اثبات ادعای خود به پلیس ارائه دهد و از سوی دیگر اولیای دم مقتول به عنوان قیم ادعای متهم را رد کرده و او را دروغگو خواندند و از او خواستند که انتقام گرفتن دارند

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار