وضعیت تاهل خود را در 10 سال آینده پیش بینی کنید

وضعیت تاهل خود را در 10 سال آینده از طریق انگشتان پا پیش بینی کنید.

وضعیت تاهل خود را در 10 سال آینده پیش بینی کنید

به گزارش زنهار، انگشتان پا در مورد آینده و زندگی مشترک رازهایی را بازگو می کند.

محتوی این بخش از مکتوب نامه براساس سری مطالب کف بینی چینی ترجمه شده است و تنها در حد یک باور است و هیچ مدرکی برای صحیح بودن کامل آن وجود ندارد و صرفا جنبه سرگرمی و دانستن رازهایی در مورد افکار چینی ها دارد.”

تست-شخصیت-شناسی

به انگشتان دو طرف پای خود نگاه کنید و بگویید کدام انگشت بلندتر است؟

الف: انگشت دوم پا بلندترین است

در ده سال آینده پیشرفت های بزرگی خواهید داشت

موقعیت اجتماعی شما بسیار بالاتر از الان خواهد بود. توانایی افراد با این نوع ظاهر برای انجام کارهای بزرگ واقعاً عادی نیست. شما توانایی بسیار خوبی برای تفکر مستقل، هوش و استعداد دارید . وقتی فرصتی دارید و می دانید چگونه از آن استفاده کنید، مانند ببری می شوید که در جنگل رها شده است! حتی اگر در آینده با مشکلاتی روبرو شوید یا با انتخاب‌هایی روبرو شوید، همیشه می‌دانید چه کاری باید انجام دهید و به جای دنبال کردن جمعیت، نظر خود را دارید. بنابراین این نیز یک مزیت بزرگ برای شما است، زیرا به شما کمک می کند در مسیر شغلی خود به راحتی پیشرفت کنید. مطمئناً موفقیت به راحتی به سراغ شما نمی آید. اگرچه شما ویژگی ها و توانایی هایی دارید، اما شخصیت شما بسیار تکانشی و اغلب خودسرانه و سرسخت است. قبل از اینکه میوه های شیرین را درو کنید کبود و شکسته خواهید شد و قبل از رسیدن به قله تمام طعم های بشریت را می چشید. احترام، احترام یا شهرت خوبی به دست خواهید آورد و همچنین پول شما بیش از حد انتظار رشد خواهد کرد.

ب: انگشت شست پا بلندترین است

وضعیت تاهل شما تا 10 سال دیگر مثل الان خواهد بود بدون هیچ تغییر اساسی

اما احساس رضایت و خوشحالی بیشتری خواهید داشت. در واقع، لزوماً این نیست که توانایی دستیابی به موفقیت را ندارید ، فقط این است که خیلی جاه طلب نیستید و گاهی اوقات کارهایی را از روی هوس انجام می دهید. اگر بتوانید کاری را که دوست دارید انجام دهید، آن را با دقت و پشتکار انجام خواهید داد، بدون اینکه کسی به شما بگوید یا اصرار کند. اما اگر با چیزهایی مواجه شدید که دوست ندارید، حتی نمی خواهید آنها را لمس کنید، چه رسد به اینکه آنها را تمام کنید. خوشبختانه زندگی شما راحت و آرام است، حتی بدون هیچ دستاورد خاصی، باز هم می توانید با انجام کاری که دوست دارید زندگی معناداری داشته باشید. این هم نوعی شادی است!

ج: سومین انگشت پا بلندترین است

آینده افراد با این هیکل واقعا روی شانه های شماست!

به عبارت دیگر، اگر وضعیت فعلی را بدون هیچ تغییر یا پیشرفتی در افکار، اعمال و تفکرات خود حفظ کنید، ممکن است در ده سال آینده وضعیت اجتماعی شما بدتر از وضعیت فعلی باشد، بدون توقف به سمت پایین بروید . اما تا زمانی که مایل به تغییر هستید و ریسک بیشتری می کنید، می توانید به موقعیت خاصی برسید، اگرچه خیلی عالی نیست، اما باز هم از بسیاری از افراد بهتر است. شما در واقع بسیار سخت کوش هستید، می توانید از پس مشکلات برآیید و جاه طلبی ها و پیشرفت های بزرگی دارید. اما شما یک عیب کشنده دارید و آن ناتوانی در فکر کردن است. شما اغلب کارها را از روی غریزه و بدون فکر کردن به عواقب آن انجام می دهید و بدون فکر و محاسبه قبلی وارد همه چیز می شوید. اگر این را تغییر ندهید، می ترسم در مورد مسیر آینده خود به طور فزاینده ای سردرگم شوید و ندانید کجا بروید یا چه کاری انجام دهید. باید بنشینید و با دقت بیشتری فکر کنید که چه رشته و شغلی را دوست دارید و برای آن مناسب هستید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار