9 چیزی که مردان از زنان می خواهند اما هرگز نمی گویند!

این مقاله برای تمام زنانی است که درک آنچه در ذهن مردانشان می گذرد برایشان دشوار است.

9 چیزی که مردان از زنان می خواهند اما هرگز نمی گویند!

به گزارش زنهار، مردان اغلب در مورد احساسات خود سکوت می کنند زیرا این طبیعت آنهاست، مردان تمایل دارند چیزهای خاصی را از دختران خود انتظار داشته باشند و نمی خواهند آن را بخواهند زیرا فکر می کنند کاملاً واضح است.

9. احترام می خواهند

همه مردها از شریک زندگی خود احترام می خواهند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. من خودم را خوش شانس می دانم زیرا هرگز مجبور نبودم این را بخواهم، بسیار ناراحت کننده است وقتی واقعاً باید از دیگری احترام بخواهید. احترام گذاشتن به مرد یعنی چه ؟ خیلی ساده است. مردها نیاز به شناخت دارند. قدردانی از موفقیت ها، کارهای خوب و تلاش های آنها. بگذارید خودم را مثال بزنم، من به دلیل حمایت مردم در زندگی به موفقیت رسیده ام، به دلیل پذیرش و احساس عشقی که دریافت می کنم، علی رغم تصمیمم، همیشه افرادی را خواهم داشت که به دستاوردهای من افتخار می کنند.

دوست همسر من یک موهبت الهی است زیرا او به من احترام می گذارد و روزی نبوده که از من حمایت نکرده باشد. در مقابل دوستانم بیشتر به من احترام می گذارد. این برای من به معنای این است که عشق زندگی من واقعاً به من احترام بگذارد. خیلی سخت نیست خانم ها دلیل لبخند او باش

8. تحسین صمیمانه

تحسین و احترام در واقع دست به دست هم می دهند. مرد شما به چیزی بیش از تحسین شما برای هر کاری که برای شما دو نفر انجام می دهد نیاز ندارد. نکته اینجا تحسین “واقعی” است، نمی توان آن را جعل کرد. پسرها خیلی راحت تحسین کاذب را حس می کنند و ممکن است به شما بگویند که از جعل کردن آن دست بردارید، یا ممکن است سکوت کنند. فقط صادق باشید، همه کارهای او را تحسین کنید، تمام کارهای سختی را که برای شما دو نفر انجام می دهد، و او خوشحال تر از همیشه خواهد بود. به من اعتماد کن کار می کنه. او من را تحسین می کند و من هم همین کار را می کنم، بدون تحسین ساختگی. رسیدن به خوشبختی کامل چندان سخت نیست.

7. حضور شما

حضور اساس همه چیز است، بیشتر مردها فقط از شما انتظار دارند که آنجا باشید و نیازی به درخواستش نمی دانند (من در این مورد هم همین فکر را می کنم). وقتی اتفاق مهمی در حال انجام است، مانند راه اندازی یک پروژه تجاری بزرگ یا یک رویداد مهم، همیشه می خواهم او آنجا باشد و باید به طور طبیعی اتفاق بیفتد، بنابراین هرگز از او نمی پرسم، اما او همچنان می آید.

این حضور طبیعی بسیار مهم است. اگر باید از دوست دخترتان بخواهید که وقتی برایتان مهم است با شما باشد، تمام خلوص آن را از بین می برید، او باید به ابتکار خودش آنجا باشد. پس خانم ها، حضوری را که نیاز دارد به او بدهید و در ازای همان مقدار یا بیشتر از او بگیرید.

6. تشویق

همه مردان تشویق را می خواهند و دوست دارند. اکنون در مورد خودم صحبت خواهم کرد، هیچ چیز برای من دلگرم کننده تر از حمایت او نیست و اینکه چگونه او مرا تشویق می کند تا به تلاش برای بهتر شدن ادامه دهم. آنها می گویند پشت هر مرد موفقی یک زن وجود دارد، این درست است و دقیقاً برای من همین طور است. من سخت کار می کنم زیرا او مرا تشویق می کند که هرگز به خودم اعتقاد نداشته باشم، او به من کمک می کند تا نقاط قوت خود را درک کنم و اجازه دهم نقاط ضعفم از بین بروند. خانم ها، مرد خود را باور کنید، او را با تمام وجود تشویق و حمایت کنید، این شما را به یک رابطه بهتر سوق می دهد.

5. سپاسگزاری واقعی

مردها قدردانی را زمانی دوست دارند که از ته دل باشد. همچنین خیلی سخت نیست، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از او تشکر کنید یا لبخند بزنید، زمانی که کاری برای شما انجام می دهد، زمانی که تلاش می کند شما را خوشحال کند، زمانی که واقعاً تلاش می کند تا شما را بخنداند. قدردانی برای کوچکترین حرکات چیزی است که می تواند او را واقعاً از اعمال خود خوشحال کند.

وقتی از مردم قدردانی نمی شود، به تدریج از تلاش برای شما دست می کشند، زیرا در درونشان احساس پوچی می کنند. اجازه ندهید این اتفاق برای او بیفتد و از هر کاری که برای شما انجام می دهد قدردانی کنید. وقتی می بیند که از زحمات او قدردانی می کنید، بیشتر برای شما انجام می دهد زیرا من هم همین کار را می کنم.

4. “زمان با پسرها”

پسرها فضای شخصی را درخواست نمی کنند، زیرا هیچ چیز افراطی یا غیرعادی نیست. اگر دوست پسر شما با دوستانتان معاشرت می کند، باید بدانید که این باعث نمی شود که او شما را کمتر دوست داشته باشد. همه پسرها یک کد دارند، دوستانم از رابطه من حمایت می کنند، زیرا دوست دخترم با همه آنها خیلی باحال است، وقتی با پسرهایم معاشرت می کنم، او دیگر هیچ وقت نمی پرسد. این استقلال همچنین یک لایه کاملاً جدید از اعتماد ایجاد می کند که توسعه آن آسان نیست، به یک پسر می گوید که دوست دختر / همسرش بدون شک به او اعتماد دارد. خانم ها به او «زمان پسر»ش بدهید.

3. پشتیبانی نامحدود شما

بدون حمایت او، من اینجا نبودم، پزشک می شدم (از اینکه یک پزشک بودم متنفر بودم) و زندگی معمولی و خسته کننده ای داشتم. من نمی‌توانستم بدون حمایت بی‌پایان او اینجا باشم و هرگز مجبور نبودم آن را بخواهم، او همیشه می‌داند چه بگوید و چه کاری انجام دهد تا به من احساس قدرت بدهد. چنین حمایتی، حمایت ایثارگرانه، برای عزت نفس هر مردی بسیار مهم است.

من واقعاً اعتماد به نفس نداشتم و امروز مردم به خاطر کارهایی که او با من کرد به من به عنوان نمونه نگاه می کنند. حالا تصور کنید دوست پسرتان این حرف را می‌زند، آیا احساس خوبی ندارید چون او اینطور در مورد شما صحبت می‌کند؟ او برای همه موفقیت هایش از شما چه تشکر می کند؟ اگر از او حمایت واقعی و نامحدود کنید، این کار را خواهد کرد.

2. شناخت

مردان معمولاً چندین نقش را در زندگی ایفا می کنند و بسیار مهم است که شما هر کاری را که او انجام می دهد و سعی می کند انجام دهد را تصدیق کنید. آنها پسر، برادر، شوهر، پدر، نقش های بسیار متفاوتی هستند و به ندرت برای آن شناخته می شوند.

من دوست دخترم را برای هر نقشی در زندگی اش تصدیق می کنم و او هم همین کار را برای من انجام می دهد. خانم‌ها، اگر می‌خواهید که مردتان همین کار را بکند، از او تشکر کنید.

1. میل

مردها به اندازه زنان دوست دارند که مورد علاقه باشند، شاید بیشتر، اما هرگز این را در زندگی خود به شما نخواهند گفت. هر از گاهی با او معاشقه کنید، یک رابطه بدون عاشقانه مرده است. به او بگویید چقدر زیباست، دوستش دارید، چقدر دوستش دارید. اعتماد به نفس مردان بلافاصله افزایش می یابد که بدانند مورد علاقه زنانی هستند که دوستشان دارند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار